ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin - trzy części

Akapit nr 1 - brak tytułu

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin
 
Numer ogłoszenia: 423266 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396848 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) o charakterze dydaktyczno-wyrównawczym dla uczniów uczących się w klasach I-III w dwóch szkołach podstawowych w Gminie Gubin w ramach projektu systemowego: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach POKL Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci klas I-III szkół podstawowych w gminie Gubin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Grzegorz Sieczkowski, Stargard Gubiński 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Danuta Sieczkowska, Stargard Gubiński 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Magdalena Markowska, ul. Podgórna 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 9000,00
• Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
• Waluta: PLN
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-29 14:47:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-29 14:47:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-29 14:47:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin
 
Numer ogłoszenia: 423138 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360714 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gubin. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 5 szkołach podstawowych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - z zaburzeniami rozwoju mowy, - z wadami postawy, - wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły, przy uwzględnieniu planu zajęć dodatkowych oraz harmonogramu dowozów uczniów do szkół. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) w terminie od dnia zawarcia umowy do 28.06.2013 roku oraz od 1.09.2013 roku do 27.06.2014 roku. 2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany. 3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności). 4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z Dyrektorem Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz Referatem Obsługi Finansowej Szkół Urzędu Gminy w Gubinie. 5. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 6. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 7. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć. 9. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć. 11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach, Bieżyce 50, 66-620 Gubin 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu, Starosiedle 22, 66-620 Gubin 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie, Strzegów 79, 66-620 Gubin 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie, Chlebowo 123, 66-620 Gubin 5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach, Grabice 59, 66-620 Gubin Cele projektu: Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 167 uczniów (76 uczennic i 91 uczniów) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Gubin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu. Cele szczegółowe projektu: - Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). - Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. - Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 5 szkołach 1740 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 11 uczniów (6 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 2: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 13 uczniów (7 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu Część 3: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 13 uczniów (5 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 4: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie Część 6: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godziny po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 8: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 4 uczniów (2 dz. / 2 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie Część 9: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 16 uczniów (8 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 10: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 3 grupy - 11 uczniów (5 dz. / 6 chł.) - 180 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 11: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 12: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 12 uczniów (6 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach Część 13: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 15 uczniów (7 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 14: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 8 uczniów (3 dz. / 5 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 15: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 16 uczniów (7 dz. / 9 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 U W A G A ! Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora Szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Joanna Smolarek, Bieżyce 32, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Dorota Friebel, ul. Wojska Polskiego 50, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Grzegorz Sieczkowski, Stargard Gubiński 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Danuta Cierpik, ul. Śląska 1/4, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Katarzyna Kalinowska, Strzegów 29, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Beata Lewandowska, Bieżyce 34, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Elżbieta Działkowska, Chlebowo 5, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 4680,00
• Oferta z najniższą ceną: 4680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Agnieszka Szymczak, Wężyska 18, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Dorota Lutka, ul. Lubelska 10/1, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Halina Guc, Jazów 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Gabriela Nazaruk, Wielotów 7, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 2880,00
• Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2880,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Anna Dwornicka, Sękowice 30, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Danuta Wróbel, Grabice 44, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-29 14:29:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-29 14:30:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-29 14:30:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3674 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Akapit nr 1 - brak tytułu

Oznaczenie sprawy: OPS.271.6.2012                                                                                                                   Gubin, 02 sierpnia 2012 r.
INFORMACJA
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie informuję, ze po dokonaniu badania i oceny złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin
 Wybrano jako najkorzystniejszą:- ofertę nr 1 złożoną przez Restauracje „Jaskółka” Wacław Ugrynowicz, ul. Krak. Przedm. 25, 68-300 Lubsko.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy nastąpi w dniu 13.08.2012 r.
Jedna z ofert została odrzucona. Nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 Uzasadnienie
 Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na Przygotowanie
i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w zw. Art. 10 ust. 1 P.z.p.
Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty miał kierować się tylko cena (100%) i udzielić zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i P.z.p. oraz zaoferuje najniższą cenę.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
 1 - Restauracja „Jaskółka” Wacław Ugrynowicz z siedzibą ul. Krak. Przedm. 25, 68-300 Lubsko z ceną 4,74 zł – 100 pkt
 2 - Golden House Sp. z o.o., ul. Pocztowa 19, 66-600 Krosno Odrz, ofertę odrzucono, nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
 3 - Gospoda Markiewicz Beata, ul. Pułaskiego, 66-620 Gubin z ceną 5,00 zł – 94,80 pkt
 Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert ustalono, iż oferta nr 1 Restauracji „Jaskółka” Wacław Ugrynowicz z siedzibą ul. Krak. Przedm. 25, 68-300 Lubsko odpowiada wszelkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ i ustawie P.z.p. i uzyskała najwyższa ilość punktów.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-02 14:23:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-02 14:28:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-02 14:31:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ŚWIETLICY GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIELOTÓW, GMINA GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ŚWIETLICY GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIELOTÓW, GMINA GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 225650 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173292 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA ŚWIETLICY GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI WIELOTÓW, GMINA GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na: - częściowej rozbiórce budynku - wykonaniu nowych fundamentów, ścian i elementów konstrukcyjnych budynku - wykonaniu tynków wewnętrznych z pomalowaniem, okładzin ściennych - montażu okien i drzwi, - wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych Roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu wewnętrznej instalacji wod.-kan. - wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - wykonaniu przyłącza wod.-kan. - wykonaniu instalacji elektrycznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Zakład Remontowo-Budowlany, Tadeusz Mazur, Chocicz 53A, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 470201,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 430569,90
• Oferta z najniższą ceną: 430569,90 / Oferta z najwyższą ceną: 430569,90
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-28 13:30:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-28 13:30:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-28 13:30:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2759 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W BUDYNKU URZĘDU GMINY GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W BUDYNKU URZĘDU GMINY GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 221338 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167916 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI W BUDYNKU URZĘDU GMINY GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w budynku Urzędu Gminy Gubin..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• PRYM-MEBLE Spółka cywilna, Dariusz Kisiel, Marcin Woźniak, ul. Wrocławska 130, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68292,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 47201,83
• Oferta z najniższą ceną: 47201,83 / Oferta z najwyższą ceną: 84000,00
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-26 14:17:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-26 14:17:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-26 14:17:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2815 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

REMONT ŚWIETLICY W DRZEŃSKU WIELKIM, GMINA GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

REMONT ŚWIETLICY W DRZEŃSKU WIELKIM, GMINA GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 184762 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130482 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ŚWIETLICY W DRZEŃSKU WIELKIM, GMINA GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na: - częściowej rozbiórce budynku - wykonaniu nowych fundamentów, ścian, stropów i konstrukcji dachu - wykonaniu podłogi, tynków wewnętrznych z pomalowaniem, - montażu okien i drzwi, - wykonaniu docieplenia i elewacji - wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych Roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu wewnętrznej instalacji wod.-kan. - wykonaniu wewnętrznej instalacji ogrzewania elektrycznego - wykonaniu przyłącza wod.-kan. - wykonaniu instalacji elektrycznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Partnerbud-Projekt Sp. z o.o., ul. Energrtyków 7, 65-729 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792502,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 758043,59
• Oferta z najniższą ceną: 758043,59 / Oferta z najwyższą ceną: 790416,94
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-01 14:16:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-01 14:16:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-01 14:16:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2752 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Dostawa opału

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 74718 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38178 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawy opału w asortymencie węgiel kamienny, kostka o kaloryczności min. 25000 kJ/kg. Całkowita wielkość dostawy to 105 ton ± 10 % (słownie: sto pięć ton ± dziesięć procent).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe RUNO, Marek Kręcisz, ul. Kożuchowska 35, 66-001 Zawada, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 87563,70
• Oferta z najniższą ceną: 87563,70 / Oferta z najwyższą ceną: 98799,75
• Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-03-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-03-12 10:06:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-03-12 10:06:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-08 10:58:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1604 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO
 
Numer ogłoszenia: 27816 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10671 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (letniego, zimowego i przejściowego), spełniającego wymagania normy PN-EN 590 /2006. Całkowita wielkość dostawy to 23.200 litrów rzeczywistych ± 10 %.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOREX sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 8, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 134328,00
• Oferta z najniższą ceną: 134328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 134328,00
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-30 11:48:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-30 11:49:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-30 11:49:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2689 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UDZIELENIE KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2011r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

UDZIELENIE KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2011r.
 
Numer ogłoszenia: 134 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432858 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU NA POKRYCIE DEFICYTU BUDŻETOWEGO W 2011r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.915.000,00PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetowego Gminy Gubin w 2011r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Bank Spółdzielczy w Rzepinie, ul. Dworcowa 9, 69-110 Rzepin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 491610,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 491610,78
• Oferta z najniższą ceną: 491610,78 / Oferta z najwyższą ceną: 491610,78
• Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-02 11:15:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-02 11:15:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-02 11:15:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2549 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 444466 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418266 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gubin w roku 2012 1. Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do siedziby następujących szkół: -Szkoły Podstawowej w Bieżycach -Szkoły Podstawowej w Starosiedlu -Szkoły Podstawowej w Strzegowie -Gimnazjum w Czarnowicach -Zespołu Szkół w Grabicach -Zespołu Szkół w Chlebowie -Specjalny Ośrodek Szkolono-Wychowawczy w Gubinie -Zespołu Szkół Nr1 w Gubinie -Zespołu Szkół Nr2 w Gubinie -Zespołu Szkół Nr3 w Gubinie oraz odwóz z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). 2. W ramach dowozów realizowane będą również dowozy uczniów na zajęcia poza obiektami szkolnymi oraz wyjazdy na konkursy, basen, olimpiady przedmiotowe i konkursy sportowe bez dodatkowych opłat, w ilości maksymalnej 4500km w ciągu trwania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra sp. z o.o., ul. Jana z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406504,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 397371,60
• Oferta z najniższą ceną: 397371,60 / Oferta z najwyższą ceną: 397371,60
• Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-01-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-01-02 11:09:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-01-02 11:09:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-01-02 11:09:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2687 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji