ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rozbudowa budynku remizy OSP pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzegów, gmina Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rozbudowa budynku remizy OSP pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzegów, gmina Gubin
Numer ogłoszenia: 266066 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227766 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku remizy OSP pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej w miejscowości Strzegów, gmina Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót przewidzianych do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną, obejmuje między innymi wykonanie: 1. Robót budowlanych i rozbiórkowych, 2. Robót instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, 3. Robót elektrycznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.26.28.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie pn. Rozbudowa budynku remizy OSP pełniącej funkcję świetlicy wiejskiej, realizowane jest W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU W ZAKRESIE OPERACJI ODPOWIADAJĄCYCH WARUNKOM PRZYZNANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA ODNOWA I ROZWÓJ WSI OBJĘTEGO PROW NA LATA 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Mazur, Chocicz 53A, 68-300 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305965,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 338064,06
  • Oferta z najniższą ceną: 338064,06 / Oferta z najwyższą ceną: 349752,12
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-08-08 13:33:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-08 13:38:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-08-08 13:38:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5739 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykonanie serwisu internetowego www.gminagubin.pl, opieka techniczna oraz hosting powierzchni dyskowej.

Akapit nr 1 - brak tytułu

W związku z tym, że Zamawiający przeznaczył  mniej środków pieniężnych niż najkorzystniejsza oferta, z tego powodu unieważnia się postępowanie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wiesław Jaros
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Jaros
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-06-09 15:20:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-06-09 15:20:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-09 11:20:28
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
25141 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin
Numer ogłoszenia: 180566 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125378 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych, przewidzianych do wykonania zgodnie z przedmiarem i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, obejmuje między innymi wykonanie: 1. wymianę ustępów, 2. wymianę umywalek z bateriami, 3. montaż brodzika z kabiną i baterią, 4. układanie glazury, 5. wymianę drzwi wewnętrznych, 6. wymiana elektrycznych podgrzewaczy wody, Szczegółowy zakres poszczególnych części: Część 1: Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie - wymiana ustępów - 2szt. - montaż umywalek z bateriami i półpostumentem - 2szt. - układanie płytek - ok. 0,9m2 - wymiana elektrycznych podgrzewaczy wody - 2szt. - dostawa i montaż luster - 2szt. - dostawa i montaż półek łazienkowych - 2szt. - dostawa i montaż podajników na mydło - 2szt. - dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe - 2szt. - dostawa i montaż podajników na papier toaletowy - 2szt. Część 2: Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu - wymiana ustępów - 3szt. - wymiana umywalek z postumentem - 4szt. - układanie płytek - ok. 0,4m2 - wymianę drzwi wewnętrznych - 3szt. - wymiana elektrycznych podgrzewaczy wody - 6szt. - dostawa i montaż luster - 2szt. - dostawa i montaż półek łazienkowych - 4szt. - dostawa i montaż podajników na mydło - 6szt. - dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe - 2szt. - dostawa i montaż wieszaków łazienkowych - 2szt. Część 3: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach - wymiana ustępów - 2szt. - wymiana umywalek z postumentem - 2szt. - dostawa i montaż luster - 1szt. - dostawa i montaż podajników na mydło - 2szt. - dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe - 2szt. - dostawa i montaż wieszaków łazienkowych - 2szt. Część 4: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach - montaż brodzika z zasłoną i baterią - 1kpl. - montaż elektrycznego podgrzewacza wody - 1szt. - układanie płytek - ok. 4,0m2 - wymiana umywalek - 4szt. - wymiana ustępów - 5szt. - wymianę drzwi wewnętrznych - 2szt. - dostawa i montaż luster - 2szt. - dostawa i montaż podajników na mydło - 4szt. - dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe - 2szt. - dostawa i montaż wieszaków łazienkowych - 2szt. - dostawa i montaż półek łazienkowych - 4szt. Część 5: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie - wymiana ustępów - 4szt. - wymiana umywalek z bateriami i półpostumentami - 4szt. - układanie płytek - ok. 1,0m2 Część 6: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie, zlokalizowana w miejscowości Wałowice - wymiana umywalek z postumentem - 2szt. - montaż umywalki z postumentem - 1szt. - wymiana ustępów - 5szt. - wymianę drzwi wewnętrznych - 4szt. - układanie płytek - ok. 0,9m2 - wymiana elektrycznych podgrzewaczy wody - 2szt. - montaż elektrycznego podgrzewacza wody - 1szt. - dostawa i montaż wieszaków łazienkowych - 3szt. - dostawa i montaż luster - 3szt. - dostawa i montaż podajników na mydło - 5szt. - dostawa i montaż podajników na ręczniki papierowe - 3szt. - dostawa farby emulsyjnej lateksowej, kolor piaskowy - 30dm3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane jest z projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5603,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 5166,00
  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5166,00
  • Waluta: PLN.
Część NR: 2   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8437,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 11070,00
  • Oferta z najniższą ceną: 11070,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11070,00
  • Waluta: PLN.
Część NR: 3   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2571,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 4305,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4305,00
  • Waluta: PLN.
Część NR: 4   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7750,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 12915,00
  • Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12915,00
  • Waluta: PLN.
Część NR: 5   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5556,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 4797,00
  • Oferta z najniższą ceną: 4797,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4797,00
  • Waluta: PLN.
Część NR: 6   
Nazwa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie, zlokalizowana w miejscowości Wałowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10361,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 11562,00
  • Oferta z najniższą ceną: 11562,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11562,00
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-28 14:16:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-28 14:16:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-05-28 14:16:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5731 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykonanie elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Wielotowie, Gmina Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wykonanie elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Wielotowie, Gmina Gubin.
Numer ogłoszenia: 139922 - 2014; data zamieszczenia: 24.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89518 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Wielotowie, Gmina Gubin..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych, przewidzianych do wykonania zgodnie z przedmiarem i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, obejmuje między innymi wykonanie: 1. Odbicie istniejących tynków, 2. Wykonanie nowych tynków, 3. Dwukrotne pomalowanie tynków farbą emulsyjną, Pow. elewacji 568,36m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe zadanie pn. Wykonanie elewacji budynku świetlicy wiejskiej w Wielotowie, Gmina Gubin, zgłoszono do dofinansowania z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nabrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, w ramach osi 4 PO RYBY 2007-2013 dla operacji wzmocnienia konkurencyjności i utrzymania atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • GIW, M. Lisowska, A. Paradowski s.c., ul. Mrągowska 2, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58052,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 69000,00
  • Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69000,00
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-24 15:14:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-24 15:14:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-09 11:20:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4903 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Budowa placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin
Numer ogłoszenia: 123012 - 2014; data zamieszczenia: 10.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63984 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie oraz wybudowanie placów zabaw w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin przy: - Publicznej Szkole Podstawowej w Strzegowie, - Publicznej Szkole Podstawowej w Starosiedlu, - Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Grabicach, - Publicznej Szkole Podstawowej w Bieżycach, - Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie, - Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie, zlokalizowany w miejscowości Wałowice, w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz załączony do niej program funkcjonalno-użytkowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 71.32.00.00-7, 45.23.32.50-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, projekt systemowy w ramach poddziałania 9.1.1 zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • MAGIC GARDEN, Daniel Gacek, ul. Wyszyńskiego 60A, 88-170 Pakość, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151567,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 182532,00
  • Oferta z najniższą ceną: 182532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295925,37
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-04-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-04-10 11:55:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-04-10 11:55:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-04-10 11:55:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5616 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Czarnowicach, gmina Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                             Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Czarnowicach, gmina Gubin
                                                          Numer ogłoszenia: 99062 - 2014; data zamieszczenia: 24.03.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39876 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Czarnowicach, gmina Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Publicznego Gimnazjum w Czarnowicach, gmina Gubin. Zakres prac obejmuje m. in.: - docieplenie (ocieplenie stropodachu, ścian zewnętrznych nadziemia i do poziomu fundamentu, wymiana pokrycia dachowego, wymiana części stolarki drzwiowej i okiennej, prace towarzyszące) - wymiana podłogi w sali gimnastycznej - roboty instalacyjne (wymiana instalacji c.o., technologii kotłowni) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, będące integralną częścią SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.32.10.00-3, 45.26.12.10-9, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie w ramach dofinansowania z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 Priorytet III Ochrona i Zarządzanie Zasobami Środowiska Przyrodniczego, Działanie 3.2 Poprawa jakości powietrza, efektywności energetycznej oraz rozwój i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • AMS-BUD Michał Sobierajski, ul Zamkowa 5A/10A, 65-086 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 578021,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 744280,02
  • Oferta z najniższą ceną: 711413,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1168277,31
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-24 14:16:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-24 14:16:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-24 14:16:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5894 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jadwiga Kobierecka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jadwiga Kobierecka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-18 12:14:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-08-08 13:39:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-08-08 13:39:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2046 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                               DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH
                                                                          Numer ogłoszenia: 34806 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 517114 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawy opału w asortymencie węgiel kamienny, kostka o kaloryczności min. 25000 kJ/kg. Całkowita wielkość dostawy to 105 ton ± 10 % (słownie: sto pięć ton ± dziesięć procent).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Gminną Spółdzielnią SCh, Obrońców Pokoju 1, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82950,00
Oferta z najniższą ceną: 82950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91050,75
Waluta: PLN

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-30 13:59:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-30 13:59:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-30 13:59:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5195 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                               DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE
                                                                                        URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
                                                                         Numer ogłoszenia: 24206 - 2014; data zamieszczenia: 21.01.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 541992 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA POTRZEBY WŁASNE URZĘDU GMINY I JEDNOSTEK PODLEGŁYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego (letniego, zimowego) na potrzeby własne Urzędu Gminy i jednostek podległych, spełniającego wymagania jakościowe zawarte w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA GOSPODARKI z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Dz.U.08.221.1441 z dnia 16 grudnia 2008 r.). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju napędowego w ilości 28 500 litrów. Podana ilość litrów jest ilością szacunkową ( maksymalną ) oznacza to, że ilość ta może ulec ograniczeniu ze względu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego przy zachowaniu cen upustu (rabatu). Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami zamawiającego na stacjach paliw wykonawcy. Tankowanie odbywa się wyłącznie do baku. Dostawa paliwa do pojazdów Zamawiającego realizowana będzie w systemie transakcji bezgotówkowych. Zamawiający wymaga aby stacje paliw, na których będzie tankowane paliwo do pojazdów były zlokalizowane maksymalnie w odległości 10km od siedziby zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.40.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
HOREX A. i E. Horoszkiewicz sp. j., ul. Wyspiańskiego 8, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 157035,00
Oferta z najniższą ceną: 157035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157035,00
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-01-21 14:44:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-01-21 14:45:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-21 14:46:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5084 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Gubin - Etap I

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                   Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Gubin - Etap I
                                                                        Numer ogłoszenia: 526436 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425996 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Gubin - Etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane projektowane przez Wykonawcę polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3+A1:2009. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem badań PBOŚ, zgodny z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, załącznik B - procedura badania skuteczności oczyszczania, wystawiony przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską, wydawaną dla konkretnego typoszeregu urządzeń. Jako uprawnione do przeprowadzania tego typu badań Zamawiający za spełniające uzna wyłącznie te jednostki, które zostały wymienione w wykazie dostępnym na stronie KE: http://ec.europa.eu/enterprise/newapproach/nando/index.cfm?fuseaction=cpd.nb_hs&hs_id=138327. Ponadto Raport musi odnosić się do wskaźników wymaganych przez Zamawiającego tj. energochłonności oraz oczekiwanego stopnia oczyszczenia ścieków. Posiadanie w/w dokumentu jednoznaczne jest z możliwością oznakowania wyrobu znakiem CE. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w miejscowościach: Wielotów, Wałowice, Sadzarzewice, Żenichów, Bieżyce, Jaromirowie, Późna, Sękowice, Markowice, Węgliny, Grabice, Strzegów, Łazy, Kaniów, Kosarzyn. Luboszyce, Czarnowice, Grochów, Pole, Chlebowo, Komorów, Pleśno, Drzewsk Mały, Mielno, Starosiedle, Polanowie. w ilości 131 sztuk . Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym Przydomowe oczyszczalnie będą miały charakter pełnych mechaniczno - biologicznych oczyszczalni opartych na osadniku gnilnym, reaktorze biologicznym oraz systemie rozsączającym. W przypadkach, gdy to będzie konieczne, w ramach zamówienia Wykonawca zaprojektuje, zakupi, dostarczy, zamontuje i uruchomi pompownię ścieków surowych oraz ścieków oczyszczonych. Wymaga się, aby dokument potwierdzający zgodności z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 wystawiony był przez laboratorium notyfikowane w Komisji Europejskiej. Do ww. PBOŚ kierowane będą ścieki bytowo-gospodarcze w ilości jednostkowej 100 dm3/Md (litrów na mieszkańca na dobę), co oznacza, że ścieki te będą charakteryzować się następującymi przeciętnymi parametrami: BZT5 600 - g O2/m3, zawiesina ogólna - 700 g/m3, azot ogólny - nie dotyczy g N/m3, fosfor ogólny - nie dotyczy g P/m3. Wymaga się, aby częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni ścieków objętych zamówieniem była nie większa niż jeden raz na sześć miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 71.32.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.25.56.00-5, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
EMKAN-PRO Krzysztof Murawski, Pstrągi Gniewoty 6, 18-300 Zambrów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1844462,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1901334,00
Oferta z najniższą ceną: 1901334,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4596273,54
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-18 14:01:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-18 14:01:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-18 14:02:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4528 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji