Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Szczegóły informacji

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin

Informacja ogłoszona dnia 2012-10-29 14:30:05 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin
 
Numer ogłoszenia: 423138 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360714 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu POKL.9.1.2 pod nazwą: Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Gubin. Zakres zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w klasach I-III w 5 szkołach podstawowych w ramach projektu (Indywidualizacja klas I-III w Gminie Gubin) w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć dla uczniów: - ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, - z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, - z zaburzeniami rozwoju mowy, - z wadami postawy, - wymagających rozwijania zainteresowań z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi z danej szkoły na terenie danej placówki po zakończeniu zajęć lekcyjnych wg opracowanego harmonogramu, który musi być uzgodniony z Dyrektorem Szkoły, przy uwzględnieniu planu zajęć dodatkowych oraz harmonogramu dowozów uczniów do szkół. Zajęcia dla dzieci muszą trwać odpowiednio: - zajęcia specjalistyczne - 60 minut, - zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - 45 minut, - zajęcia rozwijające uzdolnienia - 45 minut. Do obowiązków prowadzącego będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie zajęć dodatkowych (pozalekcyjnych) w terminie od dnia zawarcia umowy do 28.06.2013 roku oraz od 1.09.2013 roku do 27.06.2014 roku. 2. Opracowanie w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu, a następnie przedstawienia do akceptacji Dyrektorowi Szkoły i koordynatorowi projektu. Program zajęć (dot. danej części przedmiotu zamówienia) powinien zawierać: - cel ogólny i cele szczegółowe zajęć, - formy realizacji, - sposoby realizacji celów, - oczekiwane efekty, - sposób ewaluacji efektów, - tematy kolejnych zajęć, - wykorzystanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu. Uwagi dodatkowe: program dostosowany jest do poziomu rozwoju uczniów, nie przewyższa ich możliwości, treści zajęć są sensownie dobrane, uwzględniają aktualną wiedzę, czas zajęć jest maksymalnie wykorzystany. 3. Dokumentowanie na bieżąco zajęć pozalekcyjnych (karty czasu pracy, dzienniki zajęć, imienne listy obecności). 4. Sporządzanie sprawozdań semestralnych z realizacji zajęć na podstawie analiz, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów, do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt, współpracy z Dyrektorem Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia oraz Referatem Obsługi Finansowej Szkół Urzędu Gminy w Gubinie. 5. Informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu. 6. Terminowe wypełnianie wszystkich wymaganych dokumentów projektu. 7. Przestrzeganie obowiązków, zaleceń i terminów wynikających z realizacji umowy. 8. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, jakość i terminowość prowadzonych zajęć. 9. Dbałość o stan nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły pracowni -sali, sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 10. Współdziałanie z Dyrektorem Szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły w związku z prowadzeniem zajęć. 11. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa i Statutu Szkoły, w której będą prowadzone zajęcia. Zajęcia edukacyjne prowadzone będą w niżej wymienionych szkołach podstawowych: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach, Bieżyce 50, 66-620 Gubin 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu, Starosiedle 22, 66-620 Gubin 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie, Strzegów 79, 66-620 Gubin 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie, Chlebowo 123, 66-620 Gubin 5. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach, Grabice 59, 66-620 Gubin Cele projektu: Głównym celem Projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju 167 uczniów (76 uczennic i 91 uczniów) klas I-III szkół podstawowych w Gminie Gubin dostosowanych do ich zdiagnozowanych potrzeb w okresie realizacji Projektu. Cele szczegółowe projektu: - Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych i rozwojowych uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). - Rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów i uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez zwiększenie liczby zajęć dodatkowych w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014. - Zwiększenie dostępności i wzmocnienie psychologiczne uczniów oraz uczennic szkół podstawowych z Gminy Gubin poprzez udział w dodatkowych zajęciach wyrównawczych w okresie trwania Projektu (rok szkolny 2012/2013, rok szkolny 2013/2014). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadzi łącznie w 5 szkołach 1740 godzin zajęć edukacyjnych, w tym: Publiczna Szkoła Podstawowa w Bieżycach Część 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 11 uczniów (6 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 2: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 13 uczniów (7 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Starosiedlu Część 3: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 13 uczniów (5 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 4: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 5: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (5 dz. / 5 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Strzegowie Część 6: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 7: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 1 grupa - 4 uczniów (1 dz. / 3 chł.) - 60 godziny po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 8: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 4 uczniów (2 dz. / 2 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Chlebowie Część 9: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 16 uczniów (8 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 10: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy: - 3 grupy - 11 uczniów (5 dz. / 6 chł.) - 180 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 90 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 11: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 12: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 12 uczniów (6 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół w Grabicach Część 13: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji: - 2 grupy - 15 uczniów (7 dz. / 8 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 14: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych: - 1 grupa - 8 uczniów (3 dz. / 5 chł.) - 60 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h, rok szkolny 2013/2014 - 30 h. - CPV: 80.00.00.00-4 Część 15: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: - 2 grupy - 10 uczniów (4 dz. / 6 chł.) - 120 godzin po 60 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 Część 16: Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie i szczególnie uzdolnionych z zakresu nauk matematyczno-przyrodniczych: - 2 grupy - 16 uczniów (7 dz. / 9 chł.) - 120 godzin po 45 minut: rok szkolny 2012/2013 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h), rok szkolny 2013/2014 - 30 h dla każdej grupy (w sumie 60 h). - CPV: 80.00.00.00-4 U W A G A ! Wykonawca będzie zobowiązany bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Dyrektora Szkoły planu zajęć. Dotyczy to również organizacji wycieczek, spotkań i wyjazdów w ramach zajęć, a także organizowanych imprez. Wynagrodzenie nauczycieli prowadzących zajęcia będzie wynagrodzeniem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie będzie wypłacane za rzeczywiste godziny pracy w trakcie roku szkolnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Joanna Smolarek, Bieżyce 32, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Dorota Friebel, ul. Wojska Polskiego 50, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Grzegorz Sieczkowski, Stargard Gubiński 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Danuta Cierpik, ul. Śląska 1/4, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Katarzyna Kalinowska, Strzegów 29, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Beata Lewandowska, Bieżyce 34, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 3000,00
• Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Elżbieta Działkowska, Chlebowo 5, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 4680,00
• Oferta z najniższą ceną: 4680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Agnieszka Szymczak, Wężyska 18, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 6000,00
• Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Dorota Lutka, ul. Lubelska 10/1, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Halina Guc, Jazów 27, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Gabriela Nazaruk, Wielotów 7, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 2880,00
• Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2880,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Anna Dwornicka, Sękowice 30, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Danuta Wróbel, Grabice 44, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5760,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 5760,00
• Oferta z najniższą ceną: 5760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00
• Waluta: PLN
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-29 14:29:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-29 14:30:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-10-29 14:30:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3679 raz(y)