ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin w roku szkolnym 2011/2012

Akapit nr 1 - brak tytułu

INFORMACJA o wyborze najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie sprawy: OPS.271.5.2011                                                                                               Gubin, dnia 07 września 2011 r.
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin wybrano jako najkorzystniejszą:
Zadanie Nr 1. Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej w Strzegowie
- oferta Golden House Sp. Z o.o., ul Pocztowa 19, 66-600 Krosno Odrz.
Zadanie Nr 2. Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Chlebowie
- oferta Gospoda Beata Markiewicz, ul. Pułaskiego, 66-620 Gubin
Zadanie Nr 3. Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Gimnazjum w Czarownicach
- oferta Gospoda Beata Markiewicz, ul. Pułaskiego, 66-620 Gubin
Zadanie Nr 4. Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej w Bieżycach
- oferta Gospoda Beata Markiewicz, ul. Pułaskiego, 66-620 Gubin
Zadanie Nr 5. Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej w Starosiedlu
- oferta Golden House Sp. Z o.o., ul Pocztowa 19, 66-600 Krosno Odrz. 
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zawarcie umowy nastąpi w dniu 19.09.2011 r.
Żadna z ofert nie została odrzucona. Nie wykluczono żadnego wykonawcy.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na Przygotowanie
i dostarczanie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w zw. Art. 10 ust.1 P.z.p.
Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty miał kierować się tylko ceną (100%) i udzielić zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i P.z.p. oraz zaoferuje najniższą cenę.
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1. Gorem Maciej Jusiel, ul.Swojska 9, 80-867 Gdańsk- Pałac Brody, ul. Plac zamkowy 9 66-343 Brody
Zadanie Nr 1 cena 8,41 zł x 3760 = brutto 31621,60zł – 74 pkt
Zadanie Nr 2 cena 8,41zł x 14288 = brutto 120.162,08zł – 54pkt
Zadanie Nr 3 cena 8,41 zł x 5640 = brutto47.432,00 zł – 61 pkt
Zadanie Nr 4 cena 8,41 zł x 5640 = brutto 47.432,00zł – 61 pkt
Zadanie Nr 5 cena 8,41 zł x 4324 = brutto 36.364.84zł – 64 pkt
2. Gospoda Beata Markiewicz, ul.Pułaskiego, 66-620 Gubin, Międzylesie 1,66-213 Skąpe
Zadanie Nr 1 cena 7,00 zł x 3760 = brutto 26.320,00zł – 89 pkt
Zadanie Nr 2 cena 4,50 zł x 14288 = brutto 64.296,00zł – 100 pkt
Zadanie Nr 3 cena 5,10 zł x 5640 = brutto 28.764,00zł – 100 pkt
Zadanie Nr 4 cena 5,10 zł x 5640 = brutto 28.764,00zł – 100 pkt
Zadanie Nr 5 cena 6,70 zł x 4324 = brutto 28.970,80zł – 80 pkt
3. Golden House Sp. Z o.o. ul. Pocztowa 19, 66-600 Krosno Odrz.
Zadanie Nr 1 cena 6,26zł x 3760 = brutto 23.537,60zł – 100 pkt
Zadanie Nr 2 cena 5,18zł x 14288 = brutto 74.011,84zł – 87 pkt
Zadanie Nr 3 cena 5,38zł x 5640 = brutto 30.343,20zł – 95 pkt
Zadanie Nr 4 cena 5,38zł x 5640 = brutto 30.343,20zł – 95 pkt
Zadanie Nr 5 cena 5,38zł x 4324 = brutto 23.263,12zł – 100 pkt
Mając, zatem na uwadze, że wszyscy Wykonawcy spełniali warunki udziału w postępowaniu a Ich oferty były zgodne z przepisami P.z.p. oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać ofertę:
- do Zadania 1 i Zadania 5 - Golden House Sp. z o.o. ul. Pocztowa 19, 66-600 Krosno Odrz.
- do Zadania 2, 3 i 4 „Gospoda” Beata Markiewicz, ul. Pułaskiego, 66-620 Gubin, Międzylesie 1, 66-213 Skąpe
Wybrane oferty spełniały wszystkie wymogi Zamawiającego określone w SIWZ i uzyskały najwyższą ilość punktów w poszczególnych zadaniach.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-09-07 15:30:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-09-07 15:30:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-09-07 15:30:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3008 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkursu z zakresu pomocy społecznej – pomoc rodzinom

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE
 
Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie ogłasza rozstrzygnięcie „Konkursu z zakresu pomocy społecznej – pomoc rodzinom
i osobom w formie przekazania pomocy rzeczowej w tym żywności, odzieży i innych artykułów niezbędnych w codziennym życiu”.
W dniu 11.08.2011r. wybrano ofertę najkorzystniejszą; złożoną przez Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejsko – Gminny w Gubinie, oferta spełniała wszystkie wymogi postępowania.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-17 15:23:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-17 15:23:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-17 15:23:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2718 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu pn: moje boisko - orlik 2012 przy Zespole Szkół w Chlebowie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Numer ogłoszenia: 245538 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178814 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPORTOWYCH W RAMACH PROGRAMU PN: MOJE BOISKO - ORLIK 2012 PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W CHLEBOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) Wariant I wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: - 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: I sposób - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: I sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 3. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Moje boisko - orlik 2012.
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Konsorcjum firm: Lider konsorcjum - Firma M&J Zakład Budowlany M. Jakowicki J. Jakowicki Partner konsorcjum - Arim Sp. z o.o., Aleja Wojska Polskiego 41, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1096926,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 1081713,72
• Oferta z najniższą ceną: 1081713,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1296420,00
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-08-17 10:33:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-08-17 10:33:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-08-17 10:36:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2865 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Modernizacja budynku świetlicy gminnej w m. Późna, gm. Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY GMINNEJ W M. PÓŹNA, GM. GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 117992 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66642 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA BUDYNKU ŚWIETLICY GMINNEJ W M. PÓŹNA, GM. GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: - wykonaniu nowych posadzek z płytek z kamieni sztucznych - wymianie stolarki drzwiowej i okiennej - wymianie tynków wewnętrznych - wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych - odnowieniu elewacji Roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu wewnętrznej instalacji wodociągowej - wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej - wykonanie bezodpływowego osadnika na ścieki - wykonanie złącza napowietrznego - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej - wykonaniu instalacji ogrzewania elektrycznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Tadeusz Mazur, Chocicz 53A, 68-200 Lubsko, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161411,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 183320,04
• Oferta z najniższą ceną: 183320,04 / Oferta z najwyższą ceną: 183320,04
• Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-19 09:10:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-19 09:10:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-19 09:12:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2904 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia most Pleśno

Akapit nr 1 - brak tytułu

PRZEBUDOWA MOSTU NA RZECE LUBSZA W M. PLEŚNO NA DRODZE GMINNEJ Nr 001606
Numer ogłoszenia: 94156 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60998 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MOSTU NA RZECE LUBSZA W M. PLEŚNO NA DRODZE GMINNEJ Nr 001606.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania przebudowy mostu z uwzględnieniem stanu obecnego oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń. - Wykonanie robót przebudowy mostu zgodnie z dokumentacją projektową, - Przeprowadzenie remontu przyczółków mostu polegających na wymianie z drewnianych na przyczółki żelbetowe. - Uzupełnienie i wymiana rozebranego chodnika. - Oczyszczenie dźwigarów stalowych wraz z malowaniem. - Wykonanie nowych najazdów na most. - Naprawa balustrad. - Wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania. - Parametry mostu: - długość mostu - 25,65mb - szerokość całkowita mostu - 7,5mb (jezdni - 6,0mb) - szerokość chodnika po lewej i prawej stronie - 0,75mb - nośność 10t.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00-6, 45.22.11.11-3.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• GAUZA, Budowa, Remonty Mostów, ul. Kasztanowa 5, 65-361 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 298890,00
• Oferta z najniższą ceną: 298890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 349191,63
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-04-28 15:09:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-04-28 15:09:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-04-28 15:09:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2727 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 53046 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33622 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gubin w roku 2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra sp. z o.o., ul. Jana z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 258987,82
• Oferta z najniższą ceną: 258987,82 / Oferta z najwyższą ceną: 258987,82
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-24 14:36:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-24 14:36:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-24 14:36:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2760 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Na dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), dziękując za udział w postępowaniu przetargowym (tryb, przetarg nieograniczony) na DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN informuje się, że została wybrana oferta firmy:
 
 
 
Przedsiębiorstwo Komunikacji
Samochodowej
Zielona Góra Sp. z o.o.
ul. Jana z Kolna 2A
65-014 Zielona Góra
 
 
spełniająca wymagania SIWZ i posiadająca cenę, 258 987,82 zł brutto.
Streszczenie ofert:
 
Oferta nr1
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o., ul. Jana z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra, cena: 69,94 zł brutto za jeden bilet miesięczny, spełnia warunki udziału w postępowaniu,
Punktacja: 400,00 pkt
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-03-16 12:29:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-03-16 12:30:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-24 14:32:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2377 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWĘ OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), w postępowaniu przetargowym (tryb, przetarg nieograniczony) na DOSTAWĘ OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH informuje się, że została wybrana oferta firmy:

 

Skład Opałowy

Michalicki Wiesław

ul. Wyzwolenia 15

                                                           66-620 Gubin

 

spełniająca wymagania SIWZ i posiadająca najniższą cenę, 62.400,00 zł brutto.

Streszczenie ofert:

 

Oferta nr1

Skład Opałowy, Michalicki Wiesław, ul. Wyzwolenia 15, 66-620 Gubin, cena: 62.400,00 zł brutto, spełnia warunki udziału w postępowaniu,

Punktacja: 400,00 pkt

 

Oferta nr2

Przedsiębiorstwo Transportowe-Handlowe „Image”, Sebastian Girgiel, ul. Dojazdowa 53, 43-186 Orzesze-Gardawice, cena: 68.388,00 zł brutto, spełnia warunki udziału w postępowaniu,

Punktacja: 364,98 pkt

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-21 13:15:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-21 13:16:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:16:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2759 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz innych ryzyk Gminy Gubin na 2011r. ostateczne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz innych ryzyk Gminy Gubin
Numer ogłoszenia: 1354 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 417208 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz innych ryzyk Gminy Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz innych ryzyk Gminy Gubin w tym : I. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego. II. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych. III. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, oraz dewastacji. IV. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, oraz koszt odtworzenia danych. V. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia. VI. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. VII. Ubezpieczenia komunikacyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.32.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.41.10-0, 66.51.54.11-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
·                  Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·                  PZM TU S.A. VIENNA INSURANCE GROUP, ul. Dworcowa 33, 65-019 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·           Cena wybranej oferty: 239715,64
·           Oferta z najniższą ceną: 239715,64 / Oferta z najwyższą ceną: 239715,64
·           Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-05 09:28:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-05 09:28:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-08 10:59:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
39514 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Kompleksowe ubezpieczenie majątku oraz innych ryzyk Gminy Gubin na 2011r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Oznaczenie sprawy 341/7/10
 
 
 
INFORMACJA
 
 
 
Działając na podstawie art. 92 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), zawiadamia się, że w postępowaniu przetargowym (tryb, przetarg nieograniczony) naKOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU ORAZ INNYCH RYZYK GMINY GUBIN została wybrana oferta firmy
 
PZM TU S.A. VIENNA INSURANCE GROUP
ul. Dworcowa 33
65-019 Zielona Góra
 
spełniająca wymagania SIWZ i posiadająca najniższą cenę, 239 715,64 zł brutto
 
Punktacja:
Punkty za cenę – 200,00
Punkty za jakość – 192,00
RAZEM:         392,00 pkt

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-30 15:16:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-30 15:16:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-30 15:29:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2729 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji