ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozwijamy kompetencje informatyczne uczniów szkół w Gminie Gubin” realizowanego w ramach RPO Województwa Lubuskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - korekta ogłoszenia z 13.10.2017 roku.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Konstanty
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Konstanty
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-14 14:19:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-14 14:35:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-14 14:35:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2253 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin”

Akapit nr 1 - brak tytułu

Oznaczenie sprawy: GK.271.4.2016                                                                                        Gubin 7.09.2016r.
 
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
            Unieważniam postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin” ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 152783-2016.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r.    poz. 2164, z późn. zm.), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Zamawiający stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj.
CZĘŚĆ Nr: 1 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku w Zespole Szkół w Czarnowicach filia w m. Bieżyce” – 819 930,00 zł. brutto.
CZĘŚĆ Nr: 2 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w m. Starosiedle” –            495 562,00 zł. brutto.
CZĘŚĆ Nr: 3 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w m. Strzegów - filia Publicznej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Grabicach” – 555 404,00 zł. brutto.
W postępowaniu złożono 1 ofertę o następujących cenach:
CZĘŚĆ Nr: 1 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku w Zespole Szkół w Czarnowicach filia w m. Bieżyce” – 1 055 340,00 zł. brutto.
CZĘŚĆ Nr: 2 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w m. Starosiedle” –                      770,00 zł. brutto.
CZĘŚĆ Nr: 3 „Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z projektem termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w m. Strzegów - filia Publicznej Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół w Grabicach” – 704 667,00 zł. brutto.
Złożona oferta z wyżej wymienionymi cenami przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po analizie możliwości finansowych Gminy Gubin, Zamawiający stwierdził, iż w chwili obecnej nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do zaproponowanej ceny.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Hajducka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Hajducka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-07 14:19:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-07 14:34:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-07 14:34:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3860 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, na działce nr 300/2". w trybie zapytania ofertowego poniżej 30000 euro.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy Gubin
informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na
…"PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO  NAD REALIZACJĄ ZADANIA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, na działce nr 300/2".
w trybie zapytania ofertowego poniżej 30000 euro.
 
Zapytanie ofertowe nr 271.6.GK.2016
 
Informuję, że w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę:
 
Zachodnie Centrum Konsultingowe EURO INVEST Sp. z o.o.
ul. Sikorskiego 111/307
66-400 Gorzów Wielkopolski 
Cena ofertowa: 17 712,00 zł.
(słownie: siedemnaście tysięcy siedemset dwanaście złotych 00/100)
 
Uzasadnienie wyboru:
 Wybrano ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryterium oceny ofert i spełniającą wszystkie warunki określone w zapytaniu ofertowym.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Hajducka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Hajducka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-06 14:54:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-06 14:56:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-06 14:56:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3871 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego na roboty budowlane -" Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, działka nr 300/2"

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, na działce nr 300/2
Numer ogłoszenia: 138602 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92769 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, na działce nr 300/2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania planowanej do przebudowy drogi gminnej, w szczególności: opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę lub dokonaniem zgłoszenia robót, opracowanie przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację i pozyskane decyzje administracyjne, polegających na przebudowie drogi gminnej położonej w m. Starosiedle, na długości ok. 635 m, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami w tym zakresie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.32.20.00-1, 45.23.31.40-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1   
Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, działka nr 300/2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
    EUROVIA POLSKA S.A 55-040 Kobierzyce, 55-040 Kobierzyce, 55-040 Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 680671,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
    Cena wybranej oferty: 658429,53
    Oferta z najniższą ceną: 658429,53 / Oferta z najwyższą ceną: 769836,40
    Waluta: PLN .
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Hajducka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Hajducka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-01 09:10:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-01 09:17:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-01 09:17:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Akapit nr 1 - brak tytułu

            Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle,
gmina Gubin, na działce nr 300/2”
wybrano jako najkorzystniejszą – ofertę nr 1 złożoną przez EUROVIA POLSKAM S.A. ul. Szwedzka 5 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce.
 
UZASADNIENIE
 
                Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Starosiedle, gmina Gubin, na działce nr 300/2”w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w zw. art. 10 ust. 1 Pzp.
                Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty miał kierować się tylko ceną (100%) i udzielić zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i Pzp oraz zaoferuje najniższą łączną cenę brutto.
 
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 2 oferty, złożone przez:
  1. EUROVIA POLSKAM S.A. ul. Szwedzka 5 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce, z ceną 658 429,53 zł brutto – 100 pkt;
  2. Przedsiębiorstwo Drogowe Kontrakt Sp. z o.o. Szosa Poznańska 17 66-600 Krosno Odrzańskie, z ceną 769 836,40 zł brutto – 87,70 pkt;
                Mając zatem na uwadze, że Wykonawcy spełnili warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty były zgodne z przepisami Pzp oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać ofertę EUROVIA POLSKAM S.A. ul. Szwedzka 5 Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce zgodnie z art. 91 ust. 1 w zw. z art. 2 pkt 5 P.z.p.
 
                 Zawarcie umowy dot. przedmiotowego zamówienia nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy ,  Prawo zamówień publicznych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Beata Hajducka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Beata Hajducka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-08-18 15:07:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-08-18 15:10:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-18 15:10:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4244 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dotyczy: Postępowania nr GK.271.3.2016 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pod nazwą: „Termomodernizacja budynków szkół gminnych w miejscowościach Bieżyce, Starosiedle i Strzegów, gmina Gubin”
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału   w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.” 
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jerzy Kwaśny
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-07-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jerzy Kwaśny
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-07-15 11:19:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-07-15 11:20:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-07-15 11:19:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4736 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Powiadomienie o wyborze oferty „Dostawa urn wyborczych dla Gminy Gubin”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wanda Łakoma
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wanda Łakoma
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-22 14:02:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-22 14:04:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-09 11:19:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9031 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH
Numer ogłoszenia: 4266 - 2016; data zamieszczenia: 07.01.2016
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336018 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU NA POTRZEBY KOTŁOWNI GMINNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w asortymencie węgiel kamienny, kostka o kaloryczności min. 25000 kJ/kg. Dostawa opału będzie następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, w partiach. Jednorazowa dostawa opału - 1 - 5 ton Miejsca dostawy opału: WOZ Stargard Gub., WOZ Grabice, WOZ Pole, WOZ Strzegów, przedszkole w Wałowicach, budynek gminny w Starosiedlu, Zakład Polanowice. Całkowita wielkość dostawy to 80 ton ± 10 % (słownie: osiemdziesiąt ton ± dziesięć procent).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • CARBOPOL Skład opału, Tomasz Czarnota, ul. Żagańska 74a, 68-120 Iłowa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 57120,00
  • Oferta z najniższą ceną: 57120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57120,00
Waluta: PLN

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-01-07 10:48:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-01-07 10:48:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-01-07 10:48:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3319 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2015 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2015 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin
Numer ogłoszenia: 191914 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177968 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2015 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000,00 (pięćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2015 roku przejściowego deficytu budżetu gminy Gubin - Waluta kredytu - PLN - Kwota kredytu - 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) - Przeznaczenie kredytu - pokrycie występującego w ciągu 2015 roku przejściowego deficytu budżetu gminy - Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczenie o dobrowolnym poddaniu się egzekucji - Termin przekazania środków - uruchomienie pełnej kwoty kredytu w jednej transzy w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, w formie przelewu na rachunek bankowy Gminy Gubin wskazany w w/w umowie - Oprocentowanie kredytu - miesięczne, zmienne , obliczone dla każdego miesięcznego okresu w oparciu o zmienny wskaźnik oprocentowania kredytu WIBOR 1M notowany na ostatni dzień miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który naliczone jest oprocentowanie, powiększone o stałą marżę banku - Odsetki spłacane będą ostatniego, roboczego dnia miesiąca - Spłata kredytu - jednorazowo, do dnia 31.12.2015 roku w formie przelewu na rachunek kredytowy - O dotrzymaniu terminu spłaty kredytu i odsetek decyduje data przekazania środków na rachunek Wykonawcy - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia żadnych kosztów z tego tytułu na rzecz Wykonawcy. W takiej sytuacji odsetki od kredytu naliczone będą za faktyczny okres występowania zadłużenia - Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienionymi w ofercie złożonej przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Bank Spółdzielczy w Rzepinie Odział Gubin, ul. Piastowska 9, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 5383,33
  • Oferta z najniższą ceną: 5383,33 / Oferta z najwyższą ceną: 10774,66
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-29 10:44:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-29 10:44:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-29 10:44:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3576 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY GUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI

Akapit nr 1 - brak tytułu

DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY GUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI
Numer ogłoszenia: 166606 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131542 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW Z TERENU GMINY GUBIN DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dowóz i odwóz na podstawie biletów miesięcznych dzieci i młodzieży z terenu Gminy Gubin w roku szkolnym 2015/2016 w terminie 01.09.2015 - 24.06.2016 wraz z zapewnieniem opieki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • PKS Zielona Góra Sp. z o.o., ul. Jana z Kolna 2a, 65-014 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
  • Cena wybranej oferty: 503280,00
  • Oferta z najniższą ceną: 503280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 503280,00
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-07-06 12:02:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-07-06 12:02:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-06 12:02:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji