ˆ

Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GUBIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GUBIENIE
Numer ogłoszenia: 363222 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287992 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE KOTŁOWNI GAZOWEJ W BUDYNKU URZĘDU GMINY W GUBIENIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kotłowni gazowej na gaz ziemny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• MALBUD T. Kuriata, M. Ważeliński Sp. J, Kruszyna 26g, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152797,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 115442,59
• Oferta z najniższą ceną: 115442,59 / Oferta z najwyższą ceną: 161423,02
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-11-10 09:32:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-11-10 09:32:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:05:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2486 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin.

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE

    Na podstawie art. 92 ust 1 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007r. Nr 223 poz.1655) Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty na Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla dzieci w szkołach podstawowych i gimnazjach na terenie Gminy Gubin.
Wybrano ofertę złożoną przez Gospoda Markiewicz Beata ul. Pułaskiego nr dz. 154/2, 66-620 Gubin – cena jednego posiłku 6,00 zł. Wyboru oferty dokonano na podstawie kryteriów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-19 14:04:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-19 14:04:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:05:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2555 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Konkursu z zakresu pomocy społecznej – pomoc rodzinom i osobom

Akapit nr 1 - brak tytułu

OGŁOSZENIE

Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Gubin w Gubinie ogłasza rozstrzygnięcie „Konkursu z zakresu pomocy społecznej – pomoc rodzinom i osobom w formie przekazania pomocy rzeczowej w tym żywności, odzieży
i innych artykułów niezbędnych w codziennym życiu”.
W dniu 15.03.2010 r. wybrano ofertę najkorzystniejszą; złożoną przez Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Miejsko – Gminny w Gubinie, oferta spełniała wszystkie wymogi postępowania.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Nowak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Nowak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-26 14:45:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-26 14:45:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:04:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2588 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawa opału na potrzeby kotłowni gminnych

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: Dostawa opału na potrzeby kotłowni gminnych
Numer ogłoszenia: 60672 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44824 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału na potrzeby kotłowni gminnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawy opału w asortymencie węgiel kamienny, kostka o kaloryczności min. 25000 kJ/kg. Całkowita wielkość dostawy to 75 ton ± 10 %.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.11.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, ul. Obrońców Pokoju 1, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55328 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 46721
• Oferta z najniższą ceną: 46721 / Oferta z najwyższą ceną: 46721
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-05 17:17:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-05 17:17:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:03:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2611 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI WRAZ Z REMONTEM ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWICE, GM. GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI WRAZ Z REMONTEM ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWICE, GM. GUBIN
Numer ogłoszenia: 100 - 2010; data zamieszczenia: 04.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394406 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI WRAZ Z REMONTEM ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWICE, GM. GUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane polegające na: -dociepleniu budynku świetlicy wiejskiej płytami ze styropianu gr 12 i 8 z wykonaniem tynku mineralnego + malowanie -ocieplenie stropodachu, pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej, wykonanie obróbek blacharskich budynku świetlicy wiejskiej -wymiana stolarki drzwiowej (drzwi z PCV) w budynku świetlicy wiejskiej -posadzki z płytek z kamieni sztucznych w budynku świetlicy wiejskiej -winda zewnętrzna dla niepełnosprawnych przy budynku świetlicy wiejskiej Roboty instalacyjne polegające na: -wykonaniu wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonaniu instalacji ogrzewania elektrycznego w budynku świetlicy wiejskiej -wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej -wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku świetlicy wiejskiej Zagospodarowanie terenu. -roboty drogowe -boisko wielofunkcyjne wykonane ze sztucznej trawy wyposażone w urządzenia sportowe -mała architektura -ogrodzenie placu -zieleń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.21.00.00-2, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 992776 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania (Odnowa i rozwój wsi) objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych SAN-BUD Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 2, 65-140 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 670923
• Oferta z najniższą ceną: 670923 oferta z najwyższą ceną: 986637
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-01-04 12:38:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-01-04 12:38:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:03:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2570 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

WYKONANIE MODERNIZACJI STACJI UZDATNIANIA WODY W WAŁOWICACH, GMINA GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

WYKONANIE MODERNIZACJI STACJI UZDATNIANIA WODY W WAŁOWICACH, GMINA GUBIN
Numer ogłoszenia: 244371 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357522 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE MODERNIZACJI STACJI UZDATNIANIA WODY W WAŁOWICACH, GMINA GUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie zbiornika wody czystej o poj. 150m3 wraz z armaturą, wykonanie rurociągów między SUW i zbiornikiem, modernizację części technologicznej SUW, wykonanie prac towarzyszących (geodezyjne wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 290957 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• P.P.U. WIMA-COMP Budowa i Konserwacja Urządzeń Wodnych Krzysztof Szajkowski, ul. Jana Pawła II 50, Osiecznica, 66-600 Krosno Odrz., kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 290957
• Oferta z najniższą ceną: 290957 oferta z najwyższą ceną: 360677
• Waluta: PLN.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-12-16 14:06:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-12-16 14:06:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:02:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2663 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykonanie przecisków wraz z materiałem dla sieci wodociagowej CHLEBOWO - ŁOMY - KOSARZYN, gm. GUBIN

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wykonanie przecisków wraz z materiałem DLA ZADANIA WYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ DOSYŁOWEJ MIĘDZY MIEJSCOWOŚCIAMI CHLEBOWO - ŁOMY - KOSARZYN WRAZ Z SIECIĄ ROZDZIELCZĄ I PRZYŁĄCZAMI DLA MIEJSCOWOŚCI ŁOMY I KOSARZYN, gm. GUBIN
Numer ogłoszenia: 381536 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317246 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przecisków wraz z materiałem DLA ZADANIA WYKONANIE SIECI WODOCIĄGOWEJ DOSYŁOWEJ MIĘDZY MIEJSCOWOŚCIAMI CHLEBOWO - ŁOMY - KOSARZYN WRAZ Z SIECIĄ ROZDZIELCZĄ I PRZYŁĄCZAMI DLA MIEJSCOWOŚCI ŁOMY I KOSARZYN, gm. GUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przecisków ochronnych z rur stalowych o średnicach 114-323 mm, w tym jeden przecisk sterowany średnicy 160 mm.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 299741 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• P.P.U. ODRABUD, ul. Krzywoustego 7, 65-039 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 76235
• Oferta z najniższą ceną: 76235 oferta z najwyższą ceną: 80280
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-02 10:39:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-02 10:40:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 13:02:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3100 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawę oleju napędowego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: Dostawę oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 328560 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282206 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawy oleju napędowego (letniego, zimowego i przejściowego), spełniającego wymagania normy PN-EN 590 /2006. Całkowita wielkość dostawy to 53.300 litrów ± 10 % (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące trzysta litrów rzeczywistych ± dziesięć procent).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.10.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161120 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOREX sp. z o.o., ul. Kresowa 151, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 161120
• Oferta z najniższą ceną: 161120 oferta z najwyższą ceną: 161120
• Waluta: PLN.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-23 11:38:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-23 11:38:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 12:59:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2582 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gubin

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gubin
Numer ogłoszenia: 244734 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192568 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gubin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Obszar opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje część terenu Gminy Gubin i oznaczony został na mapie stanowiącej załącznik do w/w uchwały. Zakres ustaleń studium obejmuje czynności wymienione w art. 10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 2. W zakres opracowania wchodzi: a) Sporządzenie projektu studium, uwzględniając ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, zadania rządowe oraz ustalenia programów, o których mowa w art. 48 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, b) Wykonanie opracowania fizjograficznego dla obszaru opracowania w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U.02.155.1298). c) Sporządzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy na podstawie art. 46 i 47 ustawy z dnia 3 października 2008r.(Dz. U. Nr 199, poz. 1227) d) Przygotowanie pism niezbędnych do przeprowadzania przez Wójta toku postępowania formalno-prawnego zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. e) Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej w tym uchwał wraz z odpowiednimi uzasadnieniami i załącznikami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  •  Biuro Planowania Przestrzennego i Usług & MC Sp. z o.o., ul Kupiecka 21, 65-427 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
  • Cena wybranej oferty: 180000
  • Oferta z najniższą ceną: 180000 oferta z najwyższą ceną: 180000
  • Waluta: PLN.
     

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-21 13:04:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-06-10 12:19:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 12:59:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4880 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dostawę i montaż placów zabaw dla dzieci na terenie Gminy Gubin.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gubin: Dostawę i montaż placów zabaw dla dzieci na terenie Gminy Gubin.
Numer ogłoszenia: 206922 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159702 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę i montaż placów zabaw dla dzieci na terenie Gminy Gubin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dziewięciu placów zabaw z drewna impregnowanego o parametrach ilościowych i jakościowych zawartych w zestawieniu rzeczowym, dostarczenie na miejsca wskazane przez Zamawiającego i właściwe zamontowanie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 45.11.27.23-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
  • Firma Produkcyjno-Handlowa SKEMBI, ul. Gorzowska 22, 66-440 Skwierzyna, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
  • Cena wybranej oferty: 57908
  • Oferta z najniższą ceną: 57908 oferta z najwyższą ceną: 70200
  • Waluta: PLN.
     

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Jarzębiński
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Jarzębiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-30 10:10:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-30 10:10:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-02-21 12:58:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2396 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji