ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia / Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
Wójta Gminy Gubin
o prowadzonym postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa
 
Zgodnie z art. 33 ust. 1 oraz z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017r., poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości informację o prowadzonym postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1,5 MW w gminie Gubin”, planowanego do realizacji na działce o numerze ewidencyjnym 50/4, obręb Przyborowice w gminie Gubin oraz informuje, że:
 
1. Planowane przedsięwzięcie kwalifikowane jest jako przedsięwzięcie mogące zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 45, 52 i 80 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 71 ze zm.)  potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla którego przeprowadzana jest ocena oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
2. Postępowanie w sprawie wydania decyzji zostało wszczęte na wniosek PGB Energetyka 5, ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, złożony w dniu 27.09.2017r. 
3. W ramach realizacji przedsięwzięcia przewiduje się wybudowanie elektrociepłowni na biogaz o mocy elektrycznej 1,5 MW oraz cieplnej do ok. 1,6 MW.
4. Organem administracji właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Wójt Gminy Gubin, natomiast organami właściwymi do wydania uzgodnienia/opinii są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp., Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krośnie Odrzańskim, Starosta Powiatowy w Krośnie Odrzańskim oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zgorzelcu.
5. W związku z powyższym wszystkich zainteresowanych zawiadamia się o możliwości zapoznania się w dniach 28.05.2018r. – 29.06.2018r. z dokumentacją dotyczącą sprawy, t.j.  z wnioskiem, raportem o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, zebranymi w postępowaniu opiniami  oraz z innymi dokumentami zebranymi w przedmiotowej sprawie. Dokumenty do wglądu znajdują się w siedzibie Urzędu Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin w Referacie Rozwoju Gospodarczego w pok. nr 211, w godzinach od 08:00 do 14:30.
6) W tym samym terminie, tj. od dnia 28.05.2018r. – 29.06.2018r. można zgłaszać uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres mailowy: .
7) Złożone w terminie uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Gubin przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Uwagi lub wnioski złożone po upływie określonego terminu zostaną pozostawione bez rozpoznania.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-23 15:33:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-23 15:35:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:38:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2703 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

o zebranych dowodach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
 
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257 ze zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1,5 MW w gminie Gubin”, zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 50/4, obręb Przyborowice, położonej w gminie Gubin, położonego na dz. nr 50/4, ark 1,obręb: Przyborowice w gminie Gubin.
 
zawiadamiam  Strony postępowania
 
o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów  przed wydaniem decyzji.
 
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z dokumentacją sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Gubin codziennie  w pok. nr 211. Uwagi i wnioski składać można codziennie w sekretariacie Urzędu Gminy Gubin – ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin.  
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-07 15:19:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-07 15:20:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-07 15:20:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2279 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                        Zawiadomienie
o wydaniu postanowienia stwierdzającego brak konieczności  przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
                                                 oraz o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji 
 
 
 
RR.6220.12.12.2017                                                                                                                                                     Gubin dnia 04.12.2017 r.
 
 
Na podstawie art. 49 i art. 49a oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016. 23. t.j.  ze  zm.) w związku z art. 63 ust. 2 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016. 23. t.j.  ze  zm.)
                                                                                                   zawiadamiam
wszystkie strony, że w toku prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia zlokalizowanego w m-ci Pleśno w działkach nr 161/10 i 161/14, polegającego na: „Budowie hali warsztatowej z myjnią samochodową i postawieniu zbiornika na olej napędowy 10000 l na własne potrzeby” – na podstawie wniosku złożonego przez Wnioskodawcę w dniu 31.10.2017r., zostało wydane postanowienie znak: RR.6220.12.11.2017 z dnia 04.12.2017r. stwierdzające brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz, że zostały zebrane już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację ww. przedsięwzięcia stosownie do wszczętego w dniu 03.11.2017 r. postępowania administracyjnego.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2016. 23. t.j.  ze  zm.), organy administracji publicznej obowiązane są zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi.
Strony mogą się zapoznać z treścią postanowienia i dokumentacją sprawy oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Referacie Rozwoju Gospodarczego, Urząd Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, w godzinach od 8.00 do 15.00, pokój nr 211 w terminie 7 dni od daty ukazania się niniejszego obwieszczenia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-04 14:29:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-04 14:40:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-04 14:44:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2744 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

RR-6220.11.10.2017                                                                                                                                Gubin dnia 03.11.2017 r.
 
 
                                                                                    OBWIESZCZENIE
 
            Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska  oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 03.11.2017 r., zostało wydane postanowienie o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia pn: „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1,5 MW w gminie Gubin”.                                              
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz materiałami dotyczącymi postępowania zainteresowani mogą się zapoznać w terminie 7 dni od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211, w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od dnia publikacji na BIP Urzędu Gminy Gubin lub od dnia otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-03 13:06:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-03 13:11:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-03 13:11:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2887 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                    Obwieszczenie
                                                       o wszczęciu postępowania
 
 
RR-6220.12.3.2017                                                                                                                                                      Gubin dnia 03.11.2017 r.
 
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. poz. 23 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.) informuję, że na  wniosek 
złożony w dniu 31.10.2017 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 03.11.2017 r. wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na:
„Budowie hali warsztatowej z myjnią samochodową i postawieniu zbiornika na olej napędowy 10000 l na własne potrzeby”, zlokalizowanego w miejscowości Pleśno na dz. ew. nr 161/10 i 161/14,
położonych w gminie Gubin
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, 
ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie   w godzinach 800 – 1500 .
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-03 12:57:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-03 12:58:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-11-03 12:58:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2896 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                          Obwieszczenie
o zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
 
 
 
6220.10.12.2017                                                                                                                                     Gubin dnia 12.10.2017 r.
 
 
Na podstawie art. 10 § 1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016. poz. 23 t.j),  w związku z  art. 33 ust. 1 ustawy  z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U.  z 2016 r. poz. 353) Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym  w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Instalacji kabiny malarskiej (malowanie elementów metalowych) o wymiarach kabiny 14 m x 4 m ”, na dz. nr 46/1 w miejscowości Gubinek.
Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogą elektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. Od 8.00 do 15.00.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-13 09:30:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-13 09:30:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-13 09:30:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2884 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                              
Wójt Gminy GUBIN         
 ul. Obrońców Pokoju 20
 66-620 Gubin
 
RR-6220.8-2.8.2017                                                                                                                                               Gubin dnia 18.09.2017 r.
 
OBWIESZCZENIE
 
            Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska   oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 18.09.2017 r., zostało wydane postanowienie o konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie obory wolnostanowiskowej przeznaczonej na produkcję zwierzęcą – bydła mięsnego opasowego do 200 stanowisk na działce nr ew. 218 w obrębie miejscowości Łazy Gubińskie”.
Z treścią przedmiotowej decyzji zainteresowani mogą się zapoznać w terminie do dnia 27.09.2017 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-19 12:55:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-19 12:56:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-19 12:56:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2826 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
 ul. Obrońców Pokoju 20
 66-620 Gubin
 
RR.6220.7.13.2017                                                                                                                                                       Gubin dnia 14.09.2017 r.
 
OBWIESZCZENIE
 
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 353 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 28 sierpnia 2017 roku została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn: „Realizacji stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji oraz punktu zbierania odpadów w tym złomu – na działce nr 226/6 w m. Czarnowice  gm. Gubin”.
Z treścią przedmiotowej decyzji zainteresowani mogą się zapoznać w terminie do 21.04.2017 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie – pok. nr 211 w godzinach od 9.00 do 15.00.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia opublikowania, lub otrzymania niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 i 213 w dni powszednie w godzinach od 800 – 1500.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-15 17:08:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-15 17:10:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:38:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5220 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
 
RR-6220.10.3.2017                                                                                                                                               Gubin dnia 01.09.2017 r.
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2000 r. poz. 23 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 353 ze zm.), że na  wniosek  złożony w dniu 29.08.2017 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 01.09.2017 r. wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Instalacji kabiny malarskiej (malowanie elementów metalowych) o wymiarach kabiny 14 m x 4 m ”.
 Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, na stronie Urzędu Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-01 14:05:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-01 14:16:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-01 14:16:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2882 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
OBWIESZCZENIE
 
RR.6220.6.14.2017                                                                                                                                                 Gubin dnia 30.08.2017 r.
 
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. - o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 353 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 30 sierpnia 2017 roku została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1137F na odcinku Witaszkowo – Kozów w km 7+540 do 8+605”.
Z treścią przedmiotowej decyzji zainteresowani mogą się zapoznać w terminie do 21.04.2017 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie – pok. nr 211 w godzinach od 9.00 do 15.00.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, lub otrzymania niniejszego obwieszczenia w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 i 213 w dni powszednie w godzinach od 800 – 1500.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-30 11:23:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-30 11:24:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-30 11:24:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4707 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji