Zawiadomienia / Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.6.18.2018/2019 Gubin dnia 22.02.2019 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 22 lutego 2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fructofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice
Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-21 09:35:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-22 14:16:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-22 14:16:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2006 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenieo zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
6220.6.15.2018/2019 Gubin dnia 04.02.2019r.
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowychdla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice.
Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogąelektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin,ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-05 12:42:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-05 12:46:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-21 09:42:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2097 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.7.7.2018/2019 Gubin dnia 10.01.2019 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 20.11.2018 r., po złożeniu uzupełnień w dniu 07.01.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 10.01.2019 r. przez Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, ul. Stachury 9, 63-000 Środa Wlkp., w imieniu Wnioskodawcy: New Energy Inwestments Sp. z o.o., ul. Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.”
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-10 14:57:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-10 14:57:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-14 11:12:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2145 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.6.6.2018 Gubin dnia 03.12.2018 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 21.11.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 03.12.2018 r. przez Firmę Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, Czarnowice 300, 66-620 Gubin, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanej na dz. nr 300/1, obręb: Czarnowice.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-04 11:20:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-04 11:20:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-04 11:20:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2194 raz(y) |
OBWIESZCZENIE
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.11.29.2017/2018 Gubin dnia 16.07.2018 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 16.07.2018 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia pn: „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1,5 MW w gminie Gubin”, planowanego na działce o numerze ewidencyjnym 50/4, obręb Przyborowice.
Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-08 13:37:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-08 13:38:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-08 13:38:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2445 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.11.16.2018 Gubin dnia 03.08.2018 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 03 sierpnia 2018 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.
Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Do wiadomości:
1. Wnioskodawca,
2. BIP Urzędu Gminy Gubin,
3. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Gubin,
4. Tablica ogłoszeń w m-ci Chociejów,
5. a/a.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-03 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-03 12:48:35 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-03 12:54:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-03 12:54:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2478 raz(y) |
ZAWIADOMIENIE
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Gubin
Ul. Obrońców Pokoju 20
66-62- Gubin
Nr sprawy RR.6220.1.13-1.2017/2018 Gubin,16.07.2018 r.
ZAWIADOMIENIE
o zebranych dowodach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257 ze zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.
zawiadamiam Strony postępowania
o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji.
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika, na piśmie lub drogą internetową na adres
, w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z dokumentacją sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Gubin codziennie w pok. nr 211 w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski składać można codziennie w sekretariacie Urzędu Gminy Gubin – ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-16 15:03:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-16 15:05:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-16 15:05:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2433 raz(y) |
OBWIESZCZENIE
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
RR-6220.1.11.07.2018 Gubin dnia 06.07.2018 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257) oraz 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 06.07.2018 r., zostało wydane postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV” realizowanego na działkach o nr ewidencyjnych 73 i 74/6, obręb ewidencyjny Chociejów – Gmina Gubin.
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz materiałami dotyczącymi postępowania zainteresowani mogą się zapoznać w terminie 7 dni od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211, w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od dnia publikacji na BIP Urzędu Gminy Gubin lub od dnia otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-16 14:58:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-16 14:59:01 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-07-16 15:05:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2301 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
RR-6220.1.11.07.2018 Gubin dnia 06.07.2018 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257) oraz 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 06.07.2018 r., zostało wydane postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV” realizowanego na działkach o nr ewidencyjnych 73 i 74/6, obręb ewidencyjny Chociejów – Gmina Gubin.
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz materiałami dotyczącymi postępowania zainteresowani mogą się zapoznać w terminie 7 dni od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211, w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od dnia publikacji na BIP Urzędu Gminy Gubin lub od dnia otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-06 13:52:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-06 13:53:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-21 09:38:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2669 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania
RR-6220.1.3.2018
Gubin dnia 13.06.2018 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 06.06.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 13.06.2018 r. wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-13 11:34:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-13 11:38:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-13 11:38:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2668 raz(y) |