ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia / Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
                                                   
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
 
RR.6220.6.18.2018/2019                                                                                                                                                  Gubin dnia 22.02.2019 r.
 
 
            Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu  22 lutego 2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn  i urządzeń w Firmie Fructofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice
            Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-21 09:35:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-22 14:16:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-22 14:16:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2006 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenieo zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.  
 6220.6.15.2018/2019                                                                                                                                     Gubin dnia 04.02.2019r.  
Na podstawie art. 10 § 1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),  w związku z  art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowychdla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice.
Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogąelektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin,ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-05 12:42:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-05 12:46:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:42:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2097 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.7.7.2018/2019                                                                                                                                              Gubin dnia 10.01.2019 r.
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek  złożony w dniu 20.11.2018 r., po złożeniu uzupełnień w dniu 07.01.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 10.01.2019 r. przez Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, ul. Stachury 9, 63-000 Środa Wlkp., w imieniu Wnioskodawcy: New Energy Inwestments Sp. z o.o., ul. Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.”
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-10 14:57:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-10 14:57:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-14 11:12:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.6.6.2018                                                                                                                                                            Gubin dnia 03.12.2018 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na  wniosek  złożony w dniu 21.11.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 03.12.2018 r. przez Firmę Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, Czarnowice 300, 66-620 Gubin, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn  i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanej na dz. nr 300/1, obręb: Czarnowice.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-04 11:20:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-04 11:20:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-04 11:20:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2194 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN    
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
                                            
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.

RR.6220.11.29.2017/2018                                                                                                                                 Gubin dnia 16.07.2018 r.

Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 16.07.2018 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia pn: „Elektrociepłownia na biogaz o mocy elektrycznej do 1,5 MW w gminie Gubin”, planowanego na działce o numerze ewidencyjnym 50/4, obręb Przyborowice.
    Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-08 13:37:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-08 13:38:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-08 13:38:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2445 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                              
                                                                                                                                 
                                                                                                                   
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
 
 
 
RR.6220.11.16.2018                                                                                                                                                       Gubin dnia 03.08.2018 r.
 
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu  03 sierpnia 2018 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.          
 Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
 
 
 
 
Do wiadomości:
1. Wnioskodawca,
2. BIP Urzędu Gminy Gubin,
3. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy Gubin,
4. Tablica ogłoszeń w m-ci Chociejów,
5. a/a.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-03 12:48:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-03 12:54:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-03 12:54:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2478 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Gubin
Ul. Obrońców Pokoju 20
66-62- Gubin    
                                                                                                      
Nr sprawy RR.6220.1.13-1.2017/2018                                                                                                              Gubin,16.07.2018 r.
 
ZAWIADOMIENIE
o zebranych dowodach przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257 ze zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.
zawiadamiam  Strony postępowania
 
o możliwości zapoznania się i wypowiedzenia co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji.
 
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika, na piśmie lub drogą internetową na adres , w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z dokumentacją sprawy zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Gubin codziennie w pok. nr 211 w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski składać można codziennie w sekretariacie Urzędu Gminy Gubin – ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin.  

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-16 15:03:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-16 15:05:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-16 15:05:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2433 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
 ul. Obrońców Pokoju 20
 66-620 Gubin
 
RR-6220.1.11.07.2018                                                                                                                                              Gubin dnia 06.07.2018 r.
OBWIESZCZENIE
 
            Na podstawie art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257) oraz 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.,  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska  oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 06.07.2018 r., zostało wydane postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia  polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV” realizowanego na działkach o nr ewidencyjnych 73 i 74/6, obręb ewidencyjny Chociejów – Gmina Gubin.                  
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz materiałami dotyczącymi postępowania zainteresowani mogą się zapoznać w terminie 7 dni od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211, w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od dnia publikacji na BIP Urzędu Gminy Gubin lub od dnia otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-16 14:58:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-16 14:59:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-07-16 15:05:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2301 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
 ul. Obrońców Pokoju 20
 66-620 Gubin
RR-6220.1.11.07.2018                                                                                                                                             Gubin dnia 06.07.2018 r.
 
OBWIESZCZENIE
 
            Na podstawie art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2017 poz. 1257) oraz 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.,  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska  oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 06.07.2018 r., zostało wydane postanowienie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia  polegającego na „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV” realizowanego na działkach o nr ewidencyjnych 73 i 74/6, obręb ewidencyjny Chociejów – Gmina Gubin.                  
Z treścią przedmiotowej decyzji oraz materiałami dotyczącymi postępowania zainteresowani mogą się zapoznać w terminie 7 dni od dnia publikacji niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin – pok. nr 211, w godzinach od 8.00 do 15.00. Uwagi i wnioski można składać w terminie 7 dni od dnia publikacji na BIP Urzędu Gminy Gubin lub od dnia otrzymania zawiadomienia w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-07-06 13:52:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-07-06 13:53:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:38:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2669 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania
 
 
RR-6220.1.3.2018                                                                                                 
 Gubin dnia 13.06.2018 r.
 
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na  wniosek  złożony w dniu 06.06.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 13.06.2018 r. wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „instalacji wolnostojących paneli fotowoltaicznych o mocy do 2 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na dz. ewid. nr 73 i 74/6, obręb Chociejów, pod nazwą Chociejów PV”, położonego na dz. nr 73 i 74/6, ark 1, obręb: Chociejów w Chociejowie.
 
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-13 11:34:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-13 11:38:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-13 11:38:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2668 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji