Zawiadomienia / Obwieszczenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.11.9.2019 Gubin dnia 27.09.2019 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2018 poz. 2096 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 09.09.2019 r., przez Enviro Development Sp. z o.o., ul. Mogilska 11/11, 31-542 Kraków , oraz po uzupełnieniu wniosku doręczonym do organu prowadzącego w dniu 20.09.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 27.09.2019 r wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowa parku fotowoltaicznego „OZE – GUBIN” o mocy do 5 MW w 5 etapach wraz z niezbędnymi infrastrukturami na terenie działki nr ew. 63/8 obręb Drzeńsk Mały, Gmina Gubin”.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-09-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-09-27 14:22:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-09-27 14:22:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-27 14:23:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1521 raz(y) |
OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MASZEWO
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MASZEWO Drukuj informację OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MASZEWO
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-08-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dariusz Jarociński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-08-23 16:05:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-08-23 16:06:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-08-23 16:06:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1700 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.9.6.2019 Gubin dnia 11.06.2019 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2018 poz. 2096 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 21.05.2018 r., przez Standard Power Development Sp. z o.o., Sp. k., ul. Wielicka 30, 30 - 552 Kraków., oraz po uzupełnieniu wniosku doręczonym do organu prowadzącego w dniu 04.06.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 11.06.2019 r wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą na działce o nr ew. 7/1 obręb 0043 Zawada”.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-06-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-06-11 19:27:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-06-11 19:27:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-06-11 19:27:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1767 raz(y) |
OBWIESZCZENIE
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.7.19.2018/2019 Gubin dnia 16.05.2019 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 16 maja 2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski”. Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-05-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-05-16 14:48:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-05-16 14:48:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-05-16 14:48:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1805 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie
o zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.7.16.2018/2019 Gubin dnia 12.04.2019r.
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 293/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.” Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogą elektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-15 09:02:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-15 09:02:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-15 09:02:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1916 raz(y) |
ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Akapit nr 1 - brak tytułu
Gmina Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Nr sprawy RR.6220.7.14.2018/2019
ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Zgodnie z art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081 z późn. zm.)
zawiadamiam
że w dniu 02.04.2019r., zostało wydane postanowienie znak: RR.6220.7.13.2018/2019 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski”. Niniejsze Postanowienie wydano po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krośnie Odrzańskim, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.
Na niniejsze postanowienie nie przysługuje zażalenie.
Z treścią postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, pok. nr 211, w godzinach pracy urzędu, w terminie 7dni od daty podania do wiadomości.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do wiadomości poprzez zamieszczenie w na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gubin oraz na tablicy ogłoszeń tut. urzędu.
Pouczenie
Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2096 z późn. zm.) w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Pobierz dane XML ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko Drukuj informację ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-02 11:56:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-02 11:56:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-02 11:56:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1917 raz(y) |
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.6.18.2018/2019 Gubin dnia 22.02.2019 r.
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 22 lutego 2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fructofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice
Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Drukuj informację OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-21 09:35:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-22 14:16:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-22 14:16:54 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2039 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Obwieszczenieo zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
6220.6.15.2018/2019 Gubin dnia 04.02.2019r.
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.), w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowychdla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice.
Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogąelektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin,ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-05 12:42:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-05 12:46:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-21 09:42:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2126 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.7.7.2018/2019 Gubin dnia 10.01.2019 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 20.11.2018 r., po złożeniu uzupełnień w dniu 07.01.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 10.01.2019 r. przez Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, ul. Stachury 9, 63-000 Środa Wlkp., w imieniu Wnioskodawcy: New Energy Inwestments Sp. z o.o., ul. Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.”
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-10 14:57:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-10 14:57:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-01-14 11:12:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2176 raz(y) |
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.6.6.2018 Gubin dnia 03.12.2018 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek złożony w dniu 21.11.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 03.12.2018 r. przez Firmę Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, Czarnowice 300, 66-620 Gubin, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanej na dz. nr 300/1, obręb: Czarnowice.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
Pobierz dane XML Obwieszczenie o wszczęciu postępowania Drukuj informację Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Miłosz Jasek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-12-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Miłosz Jasek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-12-04 11:20:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-12-04 11:20:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-12-04 11:20:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2225 raz(y) |