ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia / Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                              
Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
 
RR-6220.11.9.2019                                                                                                                                                           Gubin dnia 27.09.2019 r.
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2018 poz. 2096 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) informuję, że na wniosek  złożony w dniu 09.09.2019 r., przez Enviro Development Sp. z o.o., ul. Mogilska 11/11, 31-542 Kraków , oraz po uzupełnieniu wniosku doręczonym do organu prowadzącego w dniu 20.09.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 27.09.2019 r  wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowa parku fotowoltaicznego „OZE – GUBIN” o mocy do 5 MW w 5 etapach wraz z niezbędnymi infrastrukturami na terenie działki nr ew. 63/8 obręb Drzeńsk Mały, Gmina Gubin”.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .
 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-09-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-27 14:22:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-27 14:22:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-27 14:23:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1521 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MASZEWO

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dariusz Jarociński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-23 16:05:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-23 16:06:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-23 16:06:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1700 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.9.6.2019                                                                                                                                                                Gubin dnia 11.06.2019 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. 2018 poz. 2096 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 ze zm.) informuję, że na wniosek  złożony w dniu 21.05.2018 r., przez  Standard Power Development Sp. z o.o., Sp. k., ul. Wielicka 30, 30 - 552 Kraków., oraz po uzupełnieniu wniosku doręczonym do organu prowadzącego w dniu 04.06.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 11.06.2019 r  wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą na działce o nr ew. 7/1 obręb 0043 Zawada”.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania,  w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-11 19:27:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-11 19:27:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-11 19:27:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
 
 
 
RR.6220.7.19.2018/2019                                                                                                                                               Gubin dnia 16.05.2019 r.
 
 
            Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 16 maja  2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski”.  Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i  wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-16 14:48:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-16 14:48:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-05-16 14:48:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1805 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
Obwieszczenie
o zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
RR.6220.7.16.2018/2019                                                                                                                                              Gubin dnia 12.04.2019r.
Na podstawie art. 10 § 1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.),  w związku z  art. 33 ust. 1 ustawy  z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 293/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.” Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogą elektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-15 09:02:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-15 09:02:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-15 09:02:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1916 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

Akapit nr 1 - brak tytułu

Gmina Gubin
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Nr sprawy RR.6220.7.14.2018/2019  
ZAWIADOMIENIEo wydaniu postanowienia o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko  
Zgodnie z art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 2096 z późn. zm.), w związku z art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081 z późn. zm.) 
zawiadamiam 
że w dniu 02.04.2019r., zostało wydane postanowienie znak: RR.6220.7.13.2018/2019 o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski”. Niniejsze Postanowienie wydano po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krośnie Odrzańskim, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. oraz  Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. 
Na niniejsze postanowienie nie przysługuje zażalenie. 
Z treścią postanowienia można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, pok. nr 211, w godzinach pracy urzędu, w terminie 7dni od daty podania do wiadomości. 
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do wiadomości poprzez zamieszczenie w na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gubin oraz na tablicy ogłoszeń tut. urzędu. 
Pouczenie 
Zgodnie z art. 41  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2096 z późn. zm.) w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-02 11:56:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-02 11:56:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-02 11:56:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1917 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
                                                   
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.
 
RR.6220.6.18.2018/2019                                                                                                                                                  Gubin dnia 22.02.2019 r.
 
 
            Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.2081 ze zm.), Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości, że w dniu  22 lutego 2019 r., została wydana decyzja o ustaleniu środowiskowych uwarunkowań realizacji dla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn  i urządzeń w Firmie Fructofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice
            Decyzja środowiskowa oraz dokumentacja sprawy wraz z uzgodnieniem Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. jest do wglądu w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 14 dni od dnia otrzymania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 lub 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-21 09:35:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-22 14:16:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-22 14:16:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2039 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Obwieszczenieo zebraniu materiałów w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia.  
 6220.6.15.2018/2019                                                                                                                                     Gubin dnia 04.02.2019r.  
Na podstawie art. 10 § 1  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.),  w związku z  art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko(t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2081), Wójt Gminy Gubin zawiadamia o zebraniu dowodów w postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków środowiskowychdla przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o. o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanego w działce nr 300/1 - obręb Czarnowice.
Zainteresowanym stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym. Wgląd do materiałów oraz możliwość składania uwag (w formie pisemnej ustnej lub drogąelektroniczną) będzie możliwe w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Urzędu Gminy Gubin,ul. Obrońców Pokoju 20 w pokoju nr 211 w godz. od 8.00 do 15.00.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-05 12:42:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-05 12:46:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:42:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2126 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.7.7.2018/2019                                                                                                                                              Gubin dnia 10.01.2019 r.
 
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na wniosek  złożony w dniu 20.11.2018 r., po złożeniu uzupełnień w dniu 07.01.2019 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 10.01.2019 r. przez Biuro Rzeczoznawstwa i Ekonomii Środowiska CODEX, ul. Stachury 9, 63-000 Środa Wlkp., w imieniu Wnioskodawcy: New Energy Inwestments Sp. z o.o., ul. Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie instalacji fotowoltaicznej na terenie działki o nr ewidencyjnym 239/3 położonej w m. Gębice gm. Gubin – obszar wiejski.”
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-01-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-01-10 14:57:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-01-10 14:57:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-01-14 11:12:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN         
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
 
Obwieszczenie o wszczęciu postępowania
RR-6220.6.6.2018                                                                                                                                                            Gubin dnia 03.12.2018 r.
Na podstawie art. 61 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zm.) w nawiązaniu do art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko  (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 ze zm.) informuję, że na  wniosek  złożony w dniu 21.11.2018 r., Wójt Gminy Gubin w dniu 03.12.2018 r. przez Firmę Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa, Czarnowice 300, 66-620 Gubin, wszczął postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „zakupie i montażu maszyn  i urządzeń w Firmie Fruktofresch Connect Sp. z o.o. Sp. Komandytowa”, zlokalizowanej na dz. nr 300/1, obręb: Czarnowice.
Zgodnie z procedurą zawartą w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, wystąpiono do właściwych organów tj. Państwowego Powiatowego Inspektora w Krośnie Odrzańskim, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. o wydanie stosownej opinii w tej sprawie.
Z materiałami dotyczącymi przedmiotowego przedsięwzięcia można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy Gubin. Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie,  ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 211 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500 .

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Miłosz Jasek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-12-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Miłosz Jasek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-12-04 11:20:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-12-04 11:20:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-04 11:20:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2225 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji