Ogłoszenie o naborze
Szczegóły informacji
Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Gubin do spraw budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska
Informacja ogłoszona dnia 2022-04-05 13:33:47 przez Wiesław Jaros, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Gubin
Urząd Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin
ogłasza nabór na stanowisko pracy
podinspektor ds. budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
- wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii środowiska -urządzenia sanitarne.
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i operatywność,
- biegła obsługa podstawowych programów komputerowych .
- możliwość używania samochodu prywatnego do celów służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy w zakresie budowy obiektów inżynierii środowiska ( wodociągi, kanalizacja deszczowa i sanitarna, stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków),
- prowadzenie prac przygotowawczych w procesach inwestycyjnych w zakresie budowy obiektów inżynierii środowiska,
- nadzór nad w/w inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami,
- realizacja zadań inwestycyjnych, w tym: uzgadniania dokumentacji projektowej dotyczącej szczegółowych elementów urządzeń inżynieryjnych, wnoszenia opinii i uwag do opracowywanej dokumentacji przedprojektowej, koordynowanie i nadzorowanie prac projektowych,
- bieżąca kontrola wykonywania robót inwestycyjnych na w/w obiektach,
- dokonywane odbioru robót inwestycyjnych,
- prowadzenie ewidencji istniejącej i planowanej infrastruktury w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków oraz przygotowywanie propozycji rozbudowy i modernizacji istniejącej infrastruktury,
- podejmowanie decyzji o terminowym usuwaniu awarii i usterek w obiektach stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków oraz innych urządzeniach wodociągowo-kanalizacyjnych. Planowanie remontów infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
- zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu budowy i eksploatacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, wymaganych przepisami prawa,
- terminowe zlecanie okresowych badań wody w stacjach uzdatniania wody oraz wszelkich innych badań niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
- współpraca z Państwowym Powiatowym Inspektorem Nadzoru Sanitarnego w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
- przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentów umieszczanych na stronach internetowych gminy związanych z funkcjonowaniem Referatu Rozwoju Gospodarczego
4. Predyspozycje osobowościowe:
- wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- współdziałanie z referatami UG Gubin i jednostkami budżetowymi, konieczność dochowania terminów, praca w stresie, praca przy monitorze,
- stabilna praca, stała pensja, dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwe świadczenia z ZFSS.
6.Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne - kserokopie),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w zał.),
- poświadczenie stażu pracy (np. zaświadczenie, świadectwo pracy - kserokopie),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór w zał.),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne (wzór w zał.).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego na adres:
lub pocztą na adres Urzędu Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20,
66-620 Gubin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska” w terminie do dnia 15 kwietnia 2022 do godz. 15.00
(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminagubin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Obrońców Pokoju 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych”.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych na dzień 31.03.2022r. wynosi powyżej 6%.
Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.gminagubin.pl
Oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gubin w zakładce REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-04-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Konstanty |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-04-05 13:28:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wiesław Jaros |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-04-05 13:33:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wiesław Jaros |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-05 13:33:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2147 raz(y) |