Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie o naborze

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Gubin do spraw budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska

Informacja ogłoszona dnia 2022-04-05 13:33:47 przez Wiesław Jaros, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Gubin
 
Urząd Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin
ogłasza nabór na stanowisko pracy
podinspektor ds. budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska.
- wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii środowiska -urządzenia sanitarne.
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność i operatywność,
- biegła obsługa podstawowych  programów komputerowych .
- możliwość używania samochodu prywatnego do celów służbowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. przygotowywanie przedsięwzięć inwestycyjnych gminy w zakresie budowy obiektów inżynierii środowiska ( wodociągi, kanalizacja deszczowa i sanitarna, stacje uzdatniania wody, oczyszczalnie ścieków),
  2. prowadzenie prac przygotowawczych w procesach inwestycyjnych w zakresie budowy obiektów inżynierii środowiska,
  3. nadzór nad w/w inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją i wydanymi pozwoleniami,
  4. realizacja zadań inwestycyjnych, w tym: uzgadniania dokumentacji projektowej dotyczącej szczegółowych elementów urządzeń inżynieryjnych, wnoszenia opinii i uwag do opracowywanej dokumentacji przedprojektowej, koordynowanie i nadzorowanie prac projektowych,
  5. bieżąca kontrola wykonywania robót inwestycyjnych na w/w obiektach,
  6. dokonywane odbioru robót inwestycyjnych,
  7. prowadzenie ewidencji istniejącej i planowanej infrastruktury w zakresie zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków oraz przygotowywanie propozycji rozbudowy i modernizacji istniejącej infrastruktury,
  8. podejmowanie decyzji o terminowym usuwaniu awarii i usterek w obiektach stacji uzdatniania wody, oczyszczalni ścieków oraz innych urządzeniach wodociągowo-kanalizacyjnych. Planowanie remontów infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej,
  9. zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, stacji uzdatniania wody i oczyszczalni ścieków,
  10. sporządzanie sprawozdań z zakresu budowy i eksploatacji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej, wymaganych przepisami prawa,
  11. terminowe zlecanie okresowych badań wody w stacjach uzdatniania wody oraz wszelkich innych badań niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury wodno-kanalizacyjnej,
  12. współpraca z Państwowym Powiatowym Inspektorem Nadzoru Sanitarnego w zakresie zaopatrzenia w wodę i  odprowadzania ścieków,
  13. przygotowywanie niezbędnych informacji i dokumentów umieszczanych na stronach internetowych gminy związanych z funkcjonowaniem Referatu Rozwoju Gospodarczego
4. Predyspozycje osobowościowe:
- wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- współdziałanie z referatami UG Gubin i jednostkami budżetowymi, konieczność dochowania terminów, praca w stresie, praca przy monitorze,
- stabilna praca, stała pensja, dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwe świadczenia z ZFSS.
6.Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne - kserokopie),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w zał.),
- poświadczenie stażu pracy (np. zaświadczenie, świadectwo pracy - kserokopie),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór w zał.),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne (wzór w zał.).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego na adres: lub pocztą na adres Urzędu Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20,
66-620 Gubin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa, inżynierii i ochrony środowiska” w terminie do dnia 15 kwietnia 2022 do godz. 15.00
(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminagubin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Obrońców Pokoju 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych”.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych na dzień 31.03.2022r. wynosi powyżej 6%.
Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.gminagubin.pl
Oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gubin w zakładce REKRUTACJA PRACOWNIKÓW

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Konstanty
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-04-05 13:28:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Wiesław Jaros
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-04-05 13:33:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Wiesław Jaros
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-05 13:33:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2147 raz(y)