Ogłoszenie o naborze
Szczegóły informacji
Ogłoszenie o naborze kandydatów na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Gubin do spraw działalności gospodarczej oraz obsługi funduszu sołeckiego
Informacja ogłoszona dnia 2021-10-12 15:24:54 przez Wiesław Jaros, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Urząd Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin
ogłasza nabór na stanowisko pracy
ds. działalności gospodarczej oraz obsługi funduszu sołeckiego
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe plus minimum 3 lata doświadczenia w administracji publicznej oraz co najmniej 2 lata na stanowisku do ds. działalności gospodarczej oraz obsługi funduszu sołeckiego,
- preferowane kierunki wykształcenia: ekonomiczne lub administracyjne.
2. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych (program WORD, Excel),
- umiejętność poprawnego redagowania pism urzędowych,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa funduszu sołeckiego
- prowadzenie spraw w zakresie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej
4. Predyspozycje osobowościowe:
- wysokie kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej,
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- współdziałanie z referatami UG Gubin i jednostkami budżetowymi, konieczność dochowania terminów, praca w stresie,
- stabilna praca, stała pensja, dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, możliwe świadczenia z ZFSS.
6.Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne - kserokopie),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w zał.),
- poświadczenie stażu pracy (np. zaświadczenie, świadectwo pracy - kserokopie),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (wzór w zał.),
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne (wzór w zał.).
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego na adres:
lub pocztą na adres Urzędu Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20,
66-620 Gubin z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi funduszu sołeckiego” w terminie do dnia 30 października 2021.
(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminagubin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Obrońców Pokoju 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych”.
8. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych na dzień 30.09.2021r. wynosi powyżej 6%.
Ogłoszenie zamieszczono na stronie internetowej www.gminagubin.pl
Oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gubin w zakładce REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Wiejska Gubin |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-10-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Konstanty |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-10-12 15:23:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Wiesław Jaros |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-10-12 15:24:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Wiesław Jaros |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-10-12 15:25:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2503 raz(y) |