ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-08-16 18:42:08 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
 R – 6220.11.2.2012
                                                                                                                                                                   Gubin, dnia 14.08.2012 rok
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2000 r nr. 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, ze w dniu 27.07.2012 r. na wniosek Andrzeja Kulczyka, Czarnowice 73, 66-620 Gubin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na „Stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji i punktu zbierania odpadów na działce nr 189/11 w m. Czarnowice.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie ul. Piastowska 24A pokój nr 20 w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00
« powrót do poprzedniej strony