ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-07-03 09:17:23 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Opracowanie powtarzalnego projektu budowlanego świetlicy gminnej
 
Numer ogłoszenia: 231378 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim , ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie powtarzalnego projektu budowlanego świetlicy gminnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A-FUNKCJE Budynek musi posiadać: - salę wielofunkcyjną ( zebrania, występy, wesela, zabawy itp.) o pow min. 150m2, - zaplecze gospodarcze z możliwością odgrzewania posiłków, mycia brudnych naczyń, - zaplecze sanitarne z węzłami sanitarnymi osobno dla mężczyzn, kobiet i niepełnosprawnych, - komunikacja i szatnia, - kotłownia ze składem opału, - ogólna powierzchnia użytkowa do 220m2, budynek parterowy, - wszystkie pomieszczenia użytkowe dostępne dla osób niepełnosprawnych, Opracowanie musi być sporządzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi budynków użyteczności publicznej. B-ZAKRES - projekt budowlano - wykonawczy architektura i konstrukcja, - projekt budowlano - wykonawczy instalacje elektryczne, - projekt budowlano - wykonawczy instalacje sanitarne i c.o., - Projekt zbiornika na ścieki, - BIOZ, - Certyfikat energetyczny, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich branży, - kosztorysy inwestorskie i ofertowe, - przedmiary robót, - zgoda na wielokrotne wykorzystanie projektu na terenie gminy Gubin, - Uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów i pozwoleń, Dokumentację należy wykonać w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. C-DODATKOWO - jednorazowa adaptacja projektu do warunków lokalnych w miejscowości Zawada gmina Gubin obejmująca: - wykonanie mapy do celów projektowych, - uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, - opracowanie projektu zagospodarowania terenu, - opracowanie projektów przyłączy, - uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień, - uzyskanie pozwolenia na budowę, - opracowanie przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji na roboty przyłączeniowe,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
« powrót do poprzedniej strony