ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-06-01 14:16:29 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

REMONT ŚWIETLICY W DRZEŃSKU WIELKIM, GMINA GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 184762 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130482 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ŚWIETLICY W DRZEŃSKU WIELKIM, GMINA GUBIN.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na: - częściowej rozbiórce budynku - wykonaniu nowych fundamentów, ścian, stropów i konstrukcji dachu - wykonaniu podłogi, tynków wewnętrznych z pomalowaniem, - montażu okien i drzwi, - wykonaniu docieplenia i elewacji - wykonaniu podjazdu dla niepełnosprawnych Roboty instalacyjne polegające na: - wykonaniu wewnętrznej instalacji wod.-kan. - wykonaniu wewnętrznej instalacji ogrzewania elektrycznego - wykonaniu przyłącza wod.-kan. - wykonaniu instalacji elektrycznej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
• Partnerbud-Projekt Sp. z o.o., ul. Energrtyków 7, 65-729 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 792502,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 758043,59
• Oferta z najniższą ceną: 758043,59 / Oferta z najwyższą ceną: 790416,94
• Waluta: PLN.
 
« powrót do poprzedniej strony