ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-03-02 13:47:22 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum

Akapit nr - brak tytułu

DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN
 
Numer ogłoszenia: 33622 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie wiejskim , ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 3594546 w. 102, faks 068 3594546.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY GUBIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowozy uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gubin w roku 2011.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Piastowska 24A, 66-620 Gubin, sekretariat
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
WYJAŚNIENIE
 
 
 
 
Pytanie 1:
części III. Dokumenty składające się na ofertę, zawierającej zobowiązanie do załączenia do oferty, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu postępowania oraz części VI. Zasady i tryb wyboru najkorzystniejszej oferty, zawierającej zobowiązanie do wykazania, że wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował minimum jedną usługę dowozu dzieci do szkół o wartości minimum 350.000 zł, poprzez jednoznaczne wskazanie, czy zobowiązanie powyższe dotyczy okresu trzy, czy pięcioletniego.
 
 
Odpowiedź:
W części III.3 .1) SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem , przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie.
 
Natomiast w części VI pkt I . SIWZ Zamawiający wskazał, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, co oznacza, że Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną usługę dowozu dzieci do szkół o wartości minimum 350 000 PLN.
Oznacza to, że wymagany w części III.3 .1) SIWZ wykaz zadań o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia dotyczy zadań wykonanych w ostatnich trzech latach, chyba, że okres prowadzenia działalności jest krótszy to z całego okresu.
Natomiast na mocy zapisu części VI pkt I Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania polegającego na dowozie dzieci do szkół o wartości minimum 350.000 zł .
 
 
 
Pytanie 2:
 
w części I. Informacje ogólne, a także załączniku nr 2 – projekt umowy, zawierających zobowiązania dotyczącego wykonawcy do wykonania zamówienia z wykorzystaniem potencjału zamawiającego w postaci kierowców autobusów w liczbie 4, których wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie art. 23¹ Kodeksu pracy z zachowaniem uprawnień nabytych w szczególności z tytułu stażu pracy, poprzez precyzyjne wskazanie stażu poszczególnych kierowców, którzy mieliby „ przejść” na wykonawcę w trybie art. 23¹Kodeksu pracy, wysokości ich wynagrodzenia i jego poszczególnych składników, a także pozostałych warunków zatrudnienia.
 
 
Odpowiedź:
Zamawiający podaje , że wymóg wynikający z części I SIWZ oraz projektu umowy dotyczy zatrudnienia 4 kierowców, których staż pracy wynosi odpowiednio: 15, 16 , 2 0 i 20 lat pracy a
miesięczne wynagrodzenie brutto uzyskiwane łącznie przez wszystkich kierowców wynosi 12.698,22 zł, pracownicy zatrudnieni są na podstawie umów o pracę na czas nieokreślony.
Warunki zatrudnienia, w tym dotyczące urlopów wypoczynkowych nie różnią się od gwarantowanych kodeksem pracy oraz przepisami regulującymi pracę kierowców.
 
 

Załączniki

  • SIWZ (PDF, 210.7 KiB) Data wprowadzenia do BIP: 2011-03-02 13:49:04 | Data wytworzenia informacji: 2011-03-02
« powrót do poprzedniej strony