ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zawiadomienia / Obwieszczenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
RR-6220.14.2.2012                                                                                                                                Gubin dnia 12.11.2012 r.
Na podstawie art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu 08.07.2012 na wniosek Zarządu Dróg Wojewódzkich, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na: „Rozbudowie mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 285 Gubin – Grabice – Starosiedle w km 5+820”
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 213 w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Barski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Barski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-15 12:53:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-15 13:08:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:23:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2683 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Obrońców Pokoju 20
66-620 Gubin
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
RR-6220.13.2.2012                                                                                                                                Gubin dnia 12.11.2012 r.
Na podstawie art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r 1 Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu 08.07.2012 na wniosek Pana Krzysztof Urbaniak, zam. ul. Bobolicka 14, 60 – 182 Poznań, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na: „Montaż urządzeń do produkcji energii elektrycznej z turbin wodnych na istniejącej budowli wodnej – Jaz na rz. Lubszy na działce o nr. ew. 102 w miejscowości Żenichów”
Jednocześnie informuję, że dla terenu, na którym ma zostać zlokalizowana inwestycja brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie, ul. Obrońców Pokoju 20, pokój nr 213 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zbigniew Barski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zbigniew Barski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-15 12:50:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-15 13:06:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:24:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2764 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R – 6220.12.3.2012                                                                                                                               Gubin, dnia 01.10.2012 rok
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 ust. 4, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2000 r nr. 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, ze w dniu 28.09.2011 r. na wniosek AUTO - FRAU Czarnowice 27a, 66-620 Gubin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania dwóch wiat garażowych na warsztat samochodów osobowych i ciężarowych na działce nr Ew. 6/3 obręb ewidencyjny Czarnowice.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie ul. Piastowska 24A pokój nr 20 w dni powszednie w godzinach 800 – 1500
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-03 10:47:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-03 10:47:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:24:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R – 6220.3.17.2012                                                                                                                              Gubin, dnia 01.10.2012 rok
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości że w dniu 01 października 2012 roku została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania stodoły na warsztat samochodowy na działce nr Ew. 68 obręb ewidencyjny 0016 Jaromirowice przy ul. Krzywej 8 w Jaromirowicach.
Z treścią przedmiotowej decyzji zainteresowani mogą się zapoznać w terminie do dnia 16 października 2012 roku w siedzibie Urzędu Gminy Gubin ul. Piastowska 24A 66-620 Gubin pok. nr 20 w godzinach urzędowania.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jaklub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jaklub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-02 11:03:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-02 11:03:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:24:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2500 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R – 6220.11.11.2012                                                                                                                            Gubin, dnia 27.09.2012 rok
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 21 ust. 1 i art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) Wójt Gminy Gubin podaje do publicznej wiadomości że w dniu 27 września 2012 roku została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na „Stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji i punktu zbierania odpadów na działce nr 189/11 w m. Czarnowice”.
Z treścią przedmiotowej decyzji zainteresowani mogą się zapoznać w terminie do dnia 16 października 2012 roku w siedzibie Urzędu Gminy Gubin ul. Piastowska 24A 66-620 Gubin pok. nr 20 w godzinach urzędowania.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-10-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-10-01 09:52:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-10-01 09:53:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:25:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2499 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R – 6220.3.15.2012                                                                                                                             Gubin, dnia 19.09.2012 rok
ZAWIADOMIENIE
 
Na podstawie art. 10 oraz art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm). W związku z prowadzoną sprawą wszczętą na wniosek na wniosek Marcina Wojtkumskiego zam. ul Krzywa 8, Jaromirowice, 66-620 Gubin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia polegającego na zmianie sposobu użytkowania stodoły na warsztat samochodowy na działce nr ew. 68 obręb ewidencyjny 0016 Jaromirowice przy ul. Krzywej 8 w Jaromirowicach.
Zawiadamiam
o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych materiałów oraz złożonego wniosku w przedmiotowej sprawie – w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy są dostępne w siebie Urzędu Gminy w Gubinie ul Piastowska 24A pokój nr 20.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-24 09:23:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-24 09:23:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:25:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2695 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R – 6220.11.9.2012                                                                                                                             Gubin, dnia 14.08.2012 rok
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 10 oraz art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (jt. Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). W związku z prowadzoną sprawą wszczętą na wniosek na wniosek Andrzeja Kulczyka, Czarnowice 73, 66-620 Gubin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia polegającego na „Stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji i punktu zbierania odpadów na działce nr 189/11 w m. Czarnowice.
Zawiadamiam
o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych materiałów oraz złożonego wniosku w przedmiotowej sprawie – w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy są dostępne w siebie Urzędu Gminy w Gubinie ul Piastowska 24A pokój nr 20.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-19 10:47:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-24 09:23:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:25:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2528 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
R. – 6220.10.8.2012                                                                                                                                           Gubin, dnia 17 września 2012 r.
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy w Gubinie z dnia 17 września 2012 r.
Wójt Gminy Gubin na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 24 lipca 2012 r. wpłynął wniosek Biura Innowacyjno Wdrożeniowego DUE sp. z oo. Zielona Góra ul. Chopina 19A w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie biogazowi na biogaz rolniczy o mocy 0,999 KW na działce 288/1 w obrębie Stargard Gubiński”
Mając na uwadze że postanowieniem w dniu 17 września 2012 r. Wójt Gminy Gubin nałożył obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko, przystąpiono w tym dniu do przeprowadzenia oceny przedsięwzięcia na środowisko. Organem właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Wójt Gminy Gubin, zaś organami właściwymi do wydania opinii w tej sprawie i dokonania uzgodnień będą Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krośnie Odrzańskim.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się dokumentacją sprawy, składania uwag i wniosków w formie pisemnej elektronicznej i ustnej w terminie do dnia 12 października 2012 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie ul. Piastowska 24A w dni robocze w godzinach 800 – 1400. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Gubin przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-09-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-09-19 10:37:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-09-19 10:37:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-09-19 10:37:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2536 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Obwieszczenie

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
 R. – 6220.8.9.2012                                                                                                                                 Gubin, dnia 17 sierpnia 2012 r.
                                                                                                     OBWIESZCZENIE
                                                                          Wójta Gminy w Gubinie z dnia 17 sierpnia 2012 r.
Wójt Gminy Gubin na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 20 lipca 2012 r. wpłynął wniosek Pawła Pietrołaja zam. Późna nr 23, 66-620 Gubin w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na: „Organizacji i eksploatacji punktu selektywnej zbiórki odpadów oraz recyklingu odpadów komunalnych o charakterze surowców wtórnych na działce nr 86/1 obręb Późna”
Mając na uwadze że postanowieniem w dniu 17 sierpnia 2012 r. Wójt Gminy Gubin nałożył obowiązek sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko, przystąpiono w tym dniu do przeprowadzenia oceny przedsięwzięcia na środowisko. Organem właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Wójt Gminy Gubin, zaś organami właściwymi do wydania opinii w tej sprawie i dokonania uzgodnień będą Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Krośnie Odrzańskim.
Jednocześnie zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się dokumentacją sprawy, składania uwag i wniosków w formie pisemnej elektronicznej i ustnej w terminie do dnia 14 września 2012 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Gubinie ul. Piastowska 24A w dni robocze w godzinach 800 – 1400. Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Gubin przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-17 12:41:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-17 12:45:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:28:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2676 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wójt Gminy GUBIN
ul. Piastowska 24A
66-620 GUBIN
 R – 6220.11.2.2012
                                                                                                                                                                   Gubin, dnia 14.08.2012 rok
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 ust. 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz.U. z 2000 r nr. 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam, ze w dniu 27.07.2012 r. na wniosek Andrzeja Kulczyka, Czarnowice 73, 66-620 Gubin zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanego przedsięwzięcia polegającego na „Stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji i punktu zbierania odpadów na działce nr 189/11 w m. Czarnowice.
Uwagi i wnioski można składać w terminie 21 dni od dnia opublikowania, w Urzędzie Gminy w Gubinie ul. Piastowska 24A pokój nr 20 w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Wiejska Gubin
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jakub Piekarczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jakub Piekarczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-16 18:30:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-16 18:42:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-28 11:29:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2820 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji