ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-05-08 12:38:24 przez Beata Hajducka

Akapit nr - brak tytułu

Dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin
Numer ogłoszenia: 154994 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin , ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 68 3591640, faks 68 3591640.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin do oddziałów przedszkolnych przy: - Publicznej Szkole Podstawowej w Grabicach, - Publicznej Szkole Podstawowej w Strzegowie, - Publicznej Szkole Podstawowej w Starosiedlu, - Publicznej Szkole Podstawowej w Bieżycach, - Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie, - Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie, zlokalizowany w miejscowości Wałowice, w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zestawieniem stanowiącym załącznik do SIWZ,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6, 30.20.00.00-1, 30.23.20.00-4, 38.65.21.00-1, 38.65.10.00-3, 38.65.34.00-1, 38.65.16.00-9, 32.32.46.00-6, 32.34.24.00-6, 32.34.10.00-5, 32.33.34.00-0, 32.31.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.12.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości: 3.000.00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminagubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gubin, ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane jest z projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Akapit nr - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
Gmina Gubin informuje o modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na Dostawę sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej „Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin”.
 
Zmianie ulegają następujące zapisy SIWZ:
9. ZAMAWIAJĄCY  WYMAGA ZŁOŻENIA WADIUM.
Jest:
9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.05.2014r. do godz. 10:00
Treść po modyfikacji:
9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.05.2014r. do godz. 10:00
 
4. WYKAZANIE BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE 
ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 PZP. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
Jest:
4.5. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu ict, audiowizualnego, kserokopiarek, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, o wartości co najmniej 130.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Treść po modyfikacji:
4.5. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie dostawy sprzętu ict, audiowizualnego, kserokopiarek, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, o wartości co najmniej 130.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
 
5. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W  OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 PZP ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
Jest:
5.2. d) w zakresie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp – wykaz co najmniej dwóch dostaw sprzętu ict, audiowizualnego, kserokopiarek, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, o wartości co najmniej 130.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ,
Treść po modyfikacji:
5.2. d) w zakresie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp – wykaz co najmniej dwóch dostaw sprzętu ict, audiowizualnego, kserokopiarek, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, o wartości co najmniej 130.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ,
 
Powyższe zmiany stanowią integralną część specyfikacji

Akapit nr - brak tytułu

ZAWIADOMIENIE
o odrzuceniu oferty
Działając na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z późn. zm.), uprzejmie informuję, że oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin, zostaje odrzucona.
UZASADNIENIE
Jak wynikało z postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem zamówienia była Dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin.
Zakres zadania obejmuje dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej „Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin” do oddziałów przedszkolnych przy:
- Publicznej Szkole Podstawowej w Grabicach,
- Publicznej Szkole Podstawowej w Strzegowie,
- Publicznej Szkole Podstawowej w Starosiedlu,
- Publicznej Szkole Podstawowej w Bieżycach,
- Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie,
- Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chlebowie, zlokalizowany w miejscowości Wałowice,
w oparciu o warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz zestawienie stanowiące załącznik do SIWZ.
W trakcie badania ofert ustalono, że w ofercie nr 1, złożonej przez Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o., z siedzibą w 98-200 Sieradz, ul. Jana Pawła II 84K, nie dołączono opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 130.000 zł brutto, na jedno i wszystkie zdarzenia. Zamawiający wezwał Oferenta do uzupełnienia dokumentu pismem z dnia 26 maja 2014r. Brakująca polisa została uzupełniona dnia 28 maja 2014r., jednak z jej treści wynika, że okres ubezpieczenia zakończył się 26 października 2013r. Dokument na dzień składania ofert jest nieważny co powoduje, że treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W tym stanie rzeczy, zgodnie z art.89 ust. 1 pkt 2. ofertę należało odrzucić.
 
I N F O R M A C J A
o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
                Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473, z późn. zm.) uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
 
Dostawę sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin
 
wybrano jako najkorzystniejszą – ofertę nr 3 złożoną przez BKH-SYSTEM Jolanta Lis-Gajewska, ul. Długa 1-1a-1b/1U-2U, 68-100 Żagań.
 
UZASADNIENIE
 
                Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na Dostawę sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz kserokopiarki w ramach projektu systemowego, poddziałanie 9.1.1 zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Przedszkole przy szkole w Gminie Gubin w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w zw. art. 10 ust. 1 P.z.p.
                Zgodnie z zapisami SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty miał kierować się tylko ceną (100%)
i udzielić zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i P.z.p. oraz zaoferuje najniższą łączną cenę brutto.
 
                Do upływu terminu składania ofert wpłynęły 3 oferty, złożone przez:
1. Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz,
    z ceną 104 696,39 zł brutto – oferta odrzucona;
2. PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław,
    z ceną 122 385,00 zł brutto – 91,88 pkt;
3. BKH-SYSTEM Jolanta Lis-Gajewska, ul. Długa 1-1a-1b/1U-2U, 68-100 Żagań,
    z ceną 112 449,19 zł brutto – 100,00 pkt;
 
                Mając zatem na uwadze, że dwóch Wykonawców spełniło warunki udziału w postępowaniu a ich oferty były zgodne z przepisami P.z.p. oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać ofertę firmy BKH-SYSTEM Jolanta Lis-Gajewska, ul. Długa 1-1a-1b/1U-2U, 68-100 Żagań zgodnie z art. 91 ust. 1 w zw. z art. 2 pkt 5 P.z.p.
 
Zawarcie umowy dot. przedmiotowego zamówienia nastąpi w terminie określonym w art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony