Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-12-21 14:07:05 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU GMINY W GUBINIE
o wartości do 60.000 EURO
o wartości do 60.000 EURO
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO .
GMINA GUBIN o statusie wiejskim z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24a 66-620 Gubin,
tel. (0-68) 359-45-46, e-mail: . - OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. - OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy
w Gubinie, ul. Piastowska 24a, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 do 15.00; II piętro, pokój nr 21. - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Zamówienie obejmuje zakup i dostarczenie do Urzędu Gminy w Gubinie:
- Laptop wraz z oprogramowaniem szt. 3
- Komputer wraz z oprogramowaniem szt. 1
- System podtrzymywania napięcia UPS szt. 4
- Drukarki laserowe szt. 1
Dostarczony sprzęt musi spełniać zasadnicze wymagania określone dla sprzętu elektrycznego
w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.02.2004 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego ( Dz.U. Nr 49, 414) i posiadać oznakowanie „CE” potwierdzające zgodność dostarczonego sprzętu z przepisami tego rozporządzenia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
W ciągu 14 dni od podpisania umowy. - OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - Przygotują ofertę w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, póz.177 z póź. zm). - Spełniają warunki ubiegania się o udzielnie zamówienia określone w art. 22.Ustawy -Prawo zamówieniach publicznych.
- Złożą wraz z ofertą dokumenty wymienione w dziale III specyfikacji.
- Zapewnia wykonanie naprawy najpóźniej w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia usterki do punktu serwisowego oraz dostarczy na czas trwania naprawy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, przypadku gdy wykonanie naprawy nie może być zrealizowane w terminie podanym powyżej, lub z przyczyn technicznych nie może być wykonane w miejscu zainstalowania. W tym przypadku czas naprawy nie może przekroczyć 30 dni. W trakcie trwania okresu gwarancji dojazd do siedziby zamawiającego jest na własny koszt.
- ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WADIUM.
- KRYTERIUM OCENY.
- Cena - 70%
- Gwarancja - 15%
- Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 15%
- MIEJSCE l TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę należy złożyć do dnia 29 grudnia 2006r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy
w Gubinie, ul. Piastowska 24a, parter, pokój nr 2. - OTWARCIE OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 grudnia 2006 o godzinie 12.00 w siedzibie zamawiającego. - TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Składający ofertę jest nią związany 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.