ˆ

Sekretarz Gminy

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-10-27 22:58:34 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

LEONARD TUMIŁOWICZ

tel. (068) 359-45-46 wew. 105



Sekretarz Gminy - zapewnia warunki efektywnego funkcjonowania, sprawnego działania i prawidłowego wykonywania zadań urzędu.


Sekretarz odpowiada w szczególności za:


  1. sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem dokumentów w urzędzie.
  2. nadzór nad przestrzeganiem przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego i skarbowego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych.
  3. organizację przyjmowania skarg i wniosków.
  4. prowadzenie zbiorów aktów prawnych wójta gminy.
  5. zapewnienie terminowego przygotowania przez referaty materiałów na posiedzenia i rady.
  6. koordynację wykonywanych zadań wynikających z aktów prawnych organów gminy i wójta.
  7. nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  8. dokonywanie z upoważnienia wójta i w jego imieniu czynności prawnych w zakresie stosunku pracy nawiązywanego na podstawie umowy o pracę.
  9. nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie podnoszenia kwalifikacji pracowników urzędu.
  10. organizację i koordynację prac związanych z organizacyjno-technicznym przygotowaniem wyborów do organów przedstawicielskich i referendum.
  11. nadzór nad gospodarowaniem mieniem urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania.
  12. nadzór nad przestrzeganiem zasad z zakresu ochrony informacji niejawnych.
  13. dyscyplinę pracy i szkolenie pracowników, współdziałanie z radami sołeckimi i sołtysami.
  14. tryb załatwiania wniosków i postulatów radnych oraz uchwał Rady Gminy.
« powrót do poprzedniej strony