ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-05-18 12:19:53 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU GMINY W GUBINIE
o wartości do 60.000 EURO
  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO .
    GMINA GUBIN o statusie wiejskim z siedzibą w Gubinie ul. Piastowska 24a 66-620 Gubin,
    tel. (0-68) 359-45-46, e-mail: .
  2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA.
    Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
  3. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać bezpłatnie w Urzędzie Gminy
    w Gubinie, ul. Piastowska 24a, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 do 15.00; II piętro, pokój nr 21.
  4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
    Zamówienie obejmuje zakup i dostarczenie do Urzędu Gminy w Gubinie:
    - Komputer wraz z oprogramowaniem szt. 4
    - System podtrzymywania napięcia UPS szt. 4
    - Drukarki laserowe szt. 2
    Dostarczony sprzęt musi spełniać zasadnicze wymagania określone dla sprzętu elektrycznego
    w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.02.2004 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego ( Dz.U. Nr 49, 414) i posiadać oznakowanie „CE” potwierdzające zgodność dostarczonego sprzętu z przepisami tego rozporządzenia.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
  6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
    W ciągu 14 dni od podpisania umowy.
  7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
    W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
    1. Przygotują ofertę w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ustawy z dnia
      29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, póz.177 z póź. zm).
    3. Spełniają warunki ubiegania się o udzielnie zamówienia określone w art. 22.Ustawy -Prawo zamówieniach publicznych.
    4. Złożą wraz z ofertą dokumenty wymienione w dziale III specyfikacji.
    5. Zapewnia wykonanie naprawy najpóźniej w terminie 3 dni od chwili zgłoszenia usterki do punktu serwisowego oraz dostarczy na czas trwania naprawy sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach, przypadku gdy wykonanie naprawy nie może być zrealizowane w terminie podanym powyżej, lub z przyczyn technicznych nie może być wykonane w miejscu zainstalowania. W tym przypadku czas naprawy nie może przekroczyć 30 dni. W trakcie trwania okresu gwarancji dojazd do siedziby zamawiającego jest na własny koszt.
  8. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WADIUM.
  9. KRYTERIUM OCENY.
    • Cena - 70%
    • Gwarancja - 15%
    • Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 15%
  10. MIEJSCE l TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
    Ofertę należy złożyć do dnia 01 czerwca 2006r. do godz. 10.00 w sekretariacie Urzędu Gminy
    w Gubinie, ul. Piastowska 24a, parter, pokój nr 2.
  11. OTWARCIE OFERT
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05 czerwca 2006 o godzinie 10.00 w siedzibie zamawiającego.
  12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
    Składający ofertę jest nią związany 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
« powrót do poprzedniej strony