ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-01-03 16:02:11 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Gminy Gubin ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. budownictwa i gospodarki mieszkaniowej
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie : min. średnie techniczne budowlane,
- preferowane kierunki wykształcenia: budownictwo ogólne.
2. Wymagania dodatkowe:
- minimum 2 – letnie zatrudnienie w zawodzie,
- znajomość zagadnień prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- eksploatacja majątku mieszkaniowego,
- nadzór nad budowami, rozbiórkami i remontami,
- budownictwo ogólne,
- prowadzenie dokumentacji technicznej z zakresu wykonywanych robót budowlanych,
- rozliczanie finansowe zakończonych inwestycji,
- stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych.
4. Informacje o warunkach zatrudnienia
- współdziałanie z innymi referatami, wyjazdy w teren.
5.Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne/,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- poświadczenie wymaganego stażu,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego na adres: lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i gospodarki mieszkaniowej' w terminie do dnia 21 stycznia 2013r. do godz.1500 / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Obrońców Pokoju 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej /, powinny być opatrzone klauzulą : „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002r. nr 142, poz. 1593z późn. zmianami/.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych na dzień 31.12. 2012r. wynosi powyżej 6%.
 
« powrót do poprzedniej strony