ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-17 23:06:20 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Urząd Gminy Gubin ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy referent ds. kadr i współpracy z organizacjami pożytku publicznego 
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie : wyższe
- preferowane kierunki wykształcenia: administracja, ekonomia i zarządzanie
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,
- znajomość zagadnień prawa oświatowego,
- znajomość zasad przyznawania pomocy w kształceniu młodocianych pracowników,
- znajomość obsługi bazy SIO,
- odporność na stres, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie kadr urzędu,
- współpraca ze stowarzyszeniami,
- prowadzenie bazy SIO,
- wykonywanie zadań z zakresu dofinansowania kosztów kształcenia pracowników młodocianych
4. Informacje o warunkach zatrudnienia
- realizacja projektów związanych z oświatą.
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwo szkolne/,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- poświadczenie wymaganego stażu,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu, pocztą elektroniczną w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego na adres: lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referent ds. kadr i współpracy z organizacjami pożytku publicznego” w terminie do dnia 31 grudnia 2012r. do godz.14.00 / nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP/.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wrota.lubuskie.pl/uggubin/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu przy ul. Obrońców Pokoju 20.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV / z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej /, powinny być opatrzone klauzulą : „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002r. nr 142, poz. 1593z późn. zmianami/.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych na dzień 30.11. 2012r. wynosi powyżej 6%.
« powrót do poprzedniej strony