ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZAPYTANIE OFERTOWE na wykonanie oraz dostawa 2 sztuk tablic informacyjnych wraz ze słupkami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-05 10:00:06 przez Wiesław Jaros

Akapit nr - brak tytułu

 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Gubin zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia , którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000  euro na zadanie : wykonanie oraz dostawa 2 sztuk tablic informacyjnych wraz ze słupkami.
  1. Zamawiający:
Gmina Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin, NIP 926 00 08 977
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30
  1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oraz dostawę 2 sztuk tablic informacyjnych wraz ze słupkami.
Szczegóły zamówienia:
- tablica poglądowa – załącznik Nr 1
- wymiary tablicy: 70 cm x 50 cm (tablica powinna być czytelna i trwała)
- tablica informacyjna musi zawierać treść i logotypy graficzne z załącznikiem do zapytania ofertowego,
- słupki do wkopania w ziemię z zaczepami do umocowania tablicy (po dwa słupki na tablicę),
- tablice oraz słupki winny być wykonane z trwałego materiału odpornego na warunki atmosferyczne – trwałość tablicy i słupków min. 5 lat.
3. Termin realizacji zamówienia: do 20.03.2020 r.
4. Termin złożenia oferty: do 09.03.2020 r.
5. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
6. Kryteria wyboru oferty:
Kryterium oceny oferty jest cena (wartość brutto zamówienia) – waga 100 %
Cena ma uwzględniać wszystkie koszty dotyczące realizacji zlecenia,
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać e-mailem na adres , pocztą lub złożyć osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Gubin przy ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin do dnia 06.03.2020 r. do godziny 15:20 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy w Gubinie),
- oferty złożone po terminie i nie spełniające warunków oferty nie będą rozpatrywane.
8. Warunki płatności: przelew 14 dni od otrzymania Faktury VAT
9. Warunku gwarancji: min. 5 lat
10. Osoba do kontaktu: Agata Paszkowska tel. 68 359 16 40 w. 129
11. Załączniki:
1. Wzór tablicy
2. Formularz ofertowy

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony