ˆ

Koordynator ds. dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Koordynator ds. dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-11-30 18:06:54 przez Wiesław Jaros

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu Gminy Gubin w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 Koordynator ds. dostępności zajmuje się także:
  • opiniowaniem projektów pod kątem spełnienia wymogów bezpieczeństwa i dostępności dla osób z niepełnosprawnością,
  • oceną zgodności przyjętych rozwiązań z obowiązującymi Standardami i Wytycznymi,
  • szczegółową oceną rozwiązań technicznych stosowanych tak w przestrzeni publicznej, jak i we wnętrzach obiektów,
  • wskazywaniem do stosowania autorskich rozwiązań Standardów oraz Wytycznych dla osób z niepełnosprawnościami, seniorów, rodziców z dziećmi, osób o ograniczonej mobilności,
  • sporządzaniem raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
Kontakt
Urząd Gminy Gubin ul. Obrońców Pokoju 20, 66-620 Gubin
godziny otwarcia: 7.30 - 15.30
Aneta Mielnik
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Gubin
tel. 68 359 16 40 wew. 119
e-mail:
Sylwia Kusa
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Gubin
tel. 68 359 16 40 wew. 119
e-mail:
 
 
Następnie w pdf załączyć plik nazwie deklaracja dostępności, która była wysłana na emaila wcześniej.
Te informacje należy załączyć do strony BIP i strony www gmin gubin.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony